Gå til innhold

Hva er det beste?

Titti72

Anbefalte innlegg

Hva er det beste du kan gjøre for kjæresten din og han for deg (ikke seksuelt)?

Min kjære ELSKER å bli klødd på ryggen, og i bukselinningen, i en evighet.

Føler meg så snill når jeg har gjort det en 20 minutters tid. Da blir han SÅ takknemlig og glad. Han ligger på sofaen og maler som en kattunge når jeg holder på.

Gjorde det senest i går så nå føler jeg meg så snill.

Det beste han kan gjøre for meg er å massere meg leeeeenge med olje, helst til jeg nesten sovnet, eller å lage middagrn, noe jeg virkelig hater. :kysse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjesta

Det aller beste jeg vet er når min kjære stryker meg på ryggen...Jeg kunne ønske han kunne holde på inn i det uendelige...Da slapper jeg totalt av og koser meg verre! :lol:

Jeg vet at han også liker dette, men om det er det beste han vet, det er jeg ikke sikker på... :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm... det er mye egentlig, men jeg liker veldig godt å få ligge i armkroken og bli strøket over håret... Blir helt salig av deg og føler meg liten og elsket :hjerter:

Han liker godt å bli massert - prøver å trå til av og til, men må nok innrømme at jeg er veldig bortskjemt med kos og kanskje ikke flink nok til å gi tilbake :oops:

Suz :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest salma

Det kjedelige med å være singel er at ingen kan tvinges til å slave for meg på den måten! Elsker å bli klødd på ryggen og at noen koser med håret mitt, men lever forsåvidt godt uten det så lenge jeg nyter friheten.

Prøver å få datteren min til å klø meg på ryggen av og til, men det gidder hun ikke. Hun mener det er mitt ansvar å klø henne på ryggen, da jeg tross alt er moren og hun barnet. Og det har hun jo rett i, så da er det bare å gi seg, da :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker veldig godt hodebunnsmassasje, kanskje når jeg ligger i armkroken hans eller ved siden av ham i senga. Da sitrer det helt ned i tærne. Nest best er å bli strøkt på ryggen. Han liker veldig godt å bli puslet med uansett hva det er, om jeg masserer litt under føttene hans, eller stryker ham på ryggen eller koser med håret. Klipper ham eller napper øyenbryn eller tar peeling på ham, da føler han seg virkelig oppvartet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg elsker å bli kilt på ryggen. Gjerne med en gjenstand (som en penn uten blekk eller en strips(!) ). Og under beina.. og i nakken.

Han liker å bli klødd på ryggen i en evighet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

Å bli kilt på ryggen eller at han "roter" med håret mitt. Da blir jeg nok ganske så salig ja, men samboeren gidder sjelden å gjøre det.

Han liker ikke å bli kilt på i det heletatt..Stryker jeg på han, får jeg høre at det kiler eller klør, det samme om håret mitt kommer borti han.. :lol:

Men han vil gjerne ha meg i armkroken da, så :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det beste jeg vet er at han masserer meg med olje.. Han er kjempe flink og kan holde på i evigheter. Så det er utrolig deilig. Sovner hver gang... :ler:

Ellers liker jeg at han koser med håret mitt.. Altså drar fingrene gjennom det, små masserer hodebunnen osv osv.. Fikler var det noen som kalte det... :D

Han liker godt at jeg lager mat til han.. Å når jeg klør han på ryggen. Det er det beste han vet. Jeg blir fortere lei da, men prøver å holde ut en stund. Da ligger han å grynter fornøyd... :D

Syntes det er viktig å gjøre noe fint for kjæresten sin.. !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det beste ikke-seksuelle jeg kan gjøre for sambo er å lage mat, massere, og klø på ryggen når han klør.

Jeg liker akkurat det samme.

Og så elsker jeg at han vasker håret mitt. Det er kjempedeilig. :P

Ellers er vi ganske kosete av oss, så det blir jo en del kroppskontakt i løpet av en dag utenom dette med massasje/kløing også. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mayamor

Mayamannen elsker at jeg stryker og klør ham på ryggen.

Han kan ligge slik i evigheter...

Så pleier jeg å dra gjennom håret hans og forsiktig på øreflippene.

Da er han i himmelen. :hjerte:

Jeg elsker å blir strøket fjærlett over hele kroppen.

For ikke å snakke om at han koser med håret mitt.

Nå som jeg er gravid elsker jeg at han susser og koser magen min... :hjerte:

Mayamor :hjerter:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...å ligge inntil hverandre, stryke på hverandre, høre hverandres pust og hjerterytme...helt nakne...helt i ro...det er kos, det :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi liker begge å bli kost i håret. Dessuten liker vi å bli massert begge to, men siden det er bare jeg som kan litt blir det helst til at jeg masserer han uten å få noe igjen. :( (Da mener jeg massasje av skuldrer, nakke, rygg altså.)

Ellers liker jeg veldig godt å sovne i armkroken på han, eller mens han holder rundt meg, men det er stort sett jeg som holder rundt han når vi skal sove. Stort sett eneste muligheten jeg har til å få kroppskontakt når vi skal sove.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det beste jeg kan gjøre for min kjære er å lage kaffe til ham om morgenen - da blir han glad :D

Det beste han kan gjøre for meg er å stelle for meg når jeg er sliten:

"Kom og legg der her du, så skal jeg lage en kopp te til deg", sier han.

Det er kjempegodt å få litt omsorg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...