Gjest Drømmeren Skrevet 22. oktober 2008 #1 Del Skrevet 22. oktober 2008 Har hørt at det betyr noe vesentlig om man drømmer om erkeengler. Hadde en drøm i sommer om at jeg fikk en beskjed fra "Gud" at jeg måtte hjelpe "Engelen Gabriel" fordi han var på ville veier med sin jobb eller plikt. I drømmen føltes jeg tvilende til den "jobben" men sa jeg skulle gjøre det likevel. Virket som drømmen varte evig lenge, og jeg ble litt forstyrret av den på en eller annen måte da jeg våknet. Så møtte jeg en mann i sommer som minnet om skikkelse til denne englefiguren (Hårlengde, farge, kroppstype etc). Noen dager etter jeg møtte han gikk det opp for meg at han minnet fælt om denne englefiguren. Mitt forhold til denne personen har utviklet seg og vi er nå sammen, men jeg gikk fra min tidligere partner til fordel for denne. Kan det drømmen ha noe annen betydning? Veldig nyskjerrig på respons, siden dette gjorde inntrykk på meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cederic Rueben Skrevet 22. oktober 2008 #2 Del Skrevet 22. oktober 2008 En drøm er ikke viktig. Det er bare en drøm det betyr ikke noe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mariblom Skrevet 23. oktober 2008 #3 Del Skrevet 23. oktober 2008 Drømmer som går inn på deg er viktige. Jeg drømte to drømmer for snart 4 år siden. Jeg visste at de var viktige, for de gikk skikkelig inn på meg. Senere skulle det vise seg at jeg fikk helt rett - de var virkelig SVÆRT viktige. Stol på deg selv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Drømmeren Skrevet 23. oktober 2008 #4 Del Skrevet 23. oktober 2008 Takk for svar! Ja, det er gjerne et fåtall av de som formidler viktigere budskap. Godt det ikke er for mange og:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 23. oktober 2008 #5 Del Skrevet 23. oktober 2008 Like (u)viktig som alle dine andre drømmer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pastor Knut Skrevet 28. oktober 2008 #6 Del Skrevet 28. oktober 2008 En drøm er ikke viktig. Det er bare en drøm det betyr ikke noe En drøm kan bety noe for den som drømmer den. Det er ikke slik at drømmer i seg selv er uviktige. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest drømmetyder Skrevet 29. oktober 2008 #7 Del Skrevet 29. oktober 2008 jeg er ikke god på engler, men det slo meg da jeg leste drømmen din, at ettersom du gikk i fra din forrige mann til fordel for en annen, og drømmen utspilte seg i forkant, kan det være mulig du drømte om ditt eget forhold på den tiden, det er ikke sikkert det var så bra ettersom du valgte å bytte partner? jeg tenker da videre at beskjeden fra gud enten er ment direkte på deg seg, var du på ville veier i livet og med kjærligheten? var det din gamle mann du skulle hjelpe? er det slik at han er sørgende nå? jeg tenker også at den følelsen du fikk da du traff en ny og den minnet om skikkelsen i drømmen, kan det være at du følte dine følelser ble akseptert fordi drømmen allerede hadde vist deg en ny mann. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Drømmeren Skrevet 30. oktober 2008 #8 Del Skrevet 30. oktober 2008 jeg er ikke god på engler, men det slo meg da jeg leste drømmen din, at ettersom du gikk i fra din forrige mann til fordel for en annen, og drømmen utspilte seg i forkant, kan det være mulig du drømte om ditt eget forhold på den tiden, det er ikke sikkert det var så bra ettersom du valgte å bytte partner? jeg tenker da videre at beskjeden fra gud enten er ment direkte på deg seg, var du på ville veier i livet og med kjærligheten? var det din gamle mann du skulle hjelpe? er det slik at han er sørgende nå? jeg tenker også at den følelsen du fikk da du traff en ny og den minnet om skikkelsen i drømmen, kan det være at du følte dine følelser ble akseptert fordi drømmen allerede hadde vist deg en ny mann. Jeg vet ikke helt. Men jeg tenkte på drømmen lenge, fordi den gjorde noe med meg emosjonelt. Det var den nye jeg skulle "hjelpe", men kan ikke forstå hva jeg skulle ha hjulpet han med. Han gamle sørget og det var mye drama med bruddet, sikkert derfor jeg fikk den ubehagelige følelsen da jeg ble bedt om å hjelpe han nye... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pjukset Skrevet 1. november 2008 #9 Del Skrevet 1. november 2008 Har noen lest Alkymisten? Hvis noen er i tvil om hva drømmer betyr, og hva slags innvirkning det kan ha på oss - les den Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Visitor Q Skrevet 8. november 2008 #10 Del Skrevet 8. november 2008 Ville slutta med englestøv hvis jeg deg, da ser du mindre engler! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest drømmeren Skrevet 13. november 2008 #11 Del Skrevet 13. november 2008 Ville slutta med englestøv hvis jeg deg, da ser du mindre engler! Støv? Har bare sett den ene i den drømmen. Ikke noe mer heldigvis:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå