Gå til innhold

Hvordan er Gina Tricot i størrelsene?

Gjest Lupi

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Gjest_Gina_*
Små, store eller helt vanlige i størrelsene?

Det kommer jo litt an på plagget, men jeg syns faktisk generelt de er store i størrelsene:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes str er omtrent like H&M sine. Noen ganger noe mindre. Varierer sikkert fra plagg til plagg, men dette er min erfaring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lilleulv

hm oki, det er så vanskelig... Jeg bruker 40, så den er grei. Men ellers bruker jeg L hvis de er små i str, og M hvis de er store...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg synes de er større i strlsene enn hm...

Jeg bruker small og av og til m på h&m, men kjøper stort sett xs på gina...

I bukser bruker jeg vanligvis 27, men de jeg har fra Gina Tricot er 25 eller 26 alt etter om det er stretch i dem eller ikke...

Så min anbefaling er at man stort sett kan gå ned en strlse når man handler der..

Er desverre også min erfaring at kvaliteten på noen av klærne er så som så...

Kjøpte en kjole med store paljetter på.. Etter 2 timer var det mange som lå rundtom på gulvet istedet for å henge på kjolen min. Har også hendt meg flere ganger at knapper nærmest rømmer av plagget. (nei, det er ikke pga av at klærne er for traaaaange)

Men dersom man er obs på det så er det bare å gå over plagget før man tar det i bruk så ser man stort sett slike ting og kan fikse det før ulykken er ute!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Catwoman

Synes Gina er store i størrelsene jeg og.

Har et par bukser derfra som jeg måtte ha i 26" -( vanligvis bruker jeg 27 eller 28.) Jeg synes HM også har ganske store størrelse (eller det varierer vel endel fra plagg til plagg) så mulig Gina og HM er litt like med tanke på størrelser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har M og L i alt fra GinaTricot. Gensrer, cardigans og noen topper passer alltid i M, men t-skjorter må jeg som regel ha L i, men det er fordi jeg hater å t-skjorter som klistrer seg til magen.

Bruker 38-42 vanlig i klær, alt etter som de er store eller små i størrelsene og hvilket type plagg(42 er altså i t-skjorter fra H&m, igjen pga det med hvordan de er på :ler: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...