A.P.Katt Skrevet 22. oktober 2008 #1 Skrevet 22. oktober 2008 (endret) Her er min nye urinal til stor glede for min samboer Nå, hva mener dere? eller hva med denne utslagsvasken ? Endret 22. oktober 2008 av A.P.Katt
A.P.Katt Skrevet 22. oktober 2008 Forfatter #3 Skrevet 22. oktober 2008 Utrolig lite morsomt. Er du en prippen og sjalu dame du da?
Gjest Gjest Skrevet 22. oktober 2008 #4 Skrevet 22. oktober 2008 Er du en prippen og sjalu dame du da? Hvor tar du det fra?
A.P.Katt Skrevet 22. oktober 2008 Forfatter #5 Skrevet 22. oktober 2008 (endret) Hvor tar du det fra? Si det du, si det sug på den du..... Er dette morsom da ettersom jeg antar du er en meget sjalu og prippen dame som kanskje kun liker deg selv og ingen andre damer enn deg selv og skrukkete damer? Jeg har slått meg kraftig i hodet sier Mette Marit! Det har i hvertfall jeg visst lenge, fortell meg noe nytt! Endret 22. oktober 2008 av A.P.Katt
Gjest Gjest Skrevet 22. oktober 2008 #6 Skrevet 22. oktober 2008 Si det du, si det Er dette morsom da ettersom jeg antar du er en meget sjalu og prippen dame som kanskje kun liker deg selv og ingen andre damer enn deg selv og skrukkete damer? Jeg har slått meg kraftig i hodet sier Mette Marit! Det har i hvertfall jeg visst lenge, fortell meg noe nytt! Jøss, det var jo kjempemorsomt.
A.P.Katt Skrevet 22. oktober 2008 Forfatter #7 Skrevet 22. oktober 2008 Jøss, det var jo kjempemorsomt. Nix, det var det ikke, men URINALEN var faktisk ganske så orginal og festlig
Gjest Gjest Skrevet 22. oktober 2008 #8 Skrevet 22. oktober 2008 Nix, det var det ikke, men URINALEN var faktisk ganske så orginal og festlig Nå er jeg overbevist, orginalt OG festlig. Har aldri sett lignende før.
A.P.Katt Skrevet 22. oktober 2008 Forfatter #9 Skrevet 22. oktober 2008 Nå er jeg overbevist, orginalt OG festlig. Har aldri sett lignende før. Det er vel ikke mange av gutta som inviterer deg inn på urinalen kanskje, men jepp denne var orginal, festlig og ikke minst fristende........... den urinalen der virkelig suger
Silmarill Skrevet 22. oktober 2008 #10 Skrevet 22. oktober 2008 Her er min nye urinal til stor glede for min samboer Nå, hva mener dere? Den var skikkelig kuuul, kul Hi,hi så den faktisk i siste nr. av OBOS bladet og samboer og jeg syns den var morsom
A.P.Katt Skrevet 22. oktober 2008 Forfatter #11 Skrevet 22. oktober 2008 (endret) Den var skikkelig kuuul, kul Hi,hi så den faktisk i siste nr. av OBOS bladet og samboer og jeg syns den var morsom Ikke sant Kanskje den pripne gjesten hadde foretrukket denne urinalen http://www.aref-adib.com/archives/urinal_shark.jpg Endret 22. oktober 2008 av A.P.Katt
Gjest Gjest Skrevet 22. oktober 2008 #12 Skrevet 22. oktober 2008 Det er vel ikke mange av gutta som inviterer deg inn på urinalen kanskje, men jepp denne var orginal, festlig og ikke minst fristende........... den urinalen der virkelig suger Det ser ut som en dårlig rekvisitt i en Austin Powers-film, absolutt ikke morsomt. Klarer du å godta det det uten å kalle andre pripne og sjalu(på en urinal) eller er du bare dum i hodet?
A.P.Katt Skrevet 22. oktober 2008 Forfatter #13 Skrevet 22. oktober 2008 Det ser ut som en dårlig rekvisitt i en Austin Powers-film, absolutt ikke morsomt. Klarer du å godta det det uten å kalle andre pripne og sjalu(på en urinal) eller er du bare dum i hodet? Jeg er nok bare dum i hodet mitt
Lise_ Skrevet 23. oktober 2008 #14 Skrevet 23. oktober 2008 utrolig stygge begge to.... Unnskyld meg.
Gjest Sandbekken Skrevet 23. oktober 2008 #16 Skrevet 23. oktober 2008 hahahaa! så harry at det var morsomt!! Ler så jeg detter ned fra sofaen jeg nå.. ville aldri hatt den hjemme, men gu så morsomt det hadde vert å sett dem på et utested! Gjest: hva er det som gjør at det ikke er morsomt da??
Amalie_85 Skrevet 23. oktober 2008 #17 Skrevet 23. oktober 2008 Lurer nå på hva de har på dametoaletten jeg da
Gjest Gjest_Tina_* Skrevet 24. oktober 2008 #18 Skrevet 24. oktober 2008 Så utrolig harry og morsomme urinaler Lurer nå på hva de har på dametoaletten jeg da Kanskje en slik en http://www.ballerhouse.com/wp-content/uplo...lden-urinal.jpg Urinal for damer
Silmarill Skrevet 24. oktober 2008 #19 Skrevet 24. oktober 2008 (endret) Utrolig for noen orginale designere Endret 26. oktober 2008 av Silmarill
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå