Gå til innhold

Erfaringer med Kristins brudesalong og Brudehuset

Gjest Gjest_Mari_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Mari_*

Er det noen som har erfaringer med disse salongene? Gode, dårlige? Har fått et veldig godt inntrykk av dem på mail og har tenkt meg dit for å prøve kjoler i løpet av uken

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har vært hos Kristins 2 ganger og fått veldig god hjelp der begge gangene. Veldig blide og dyktige damer som jobber der og som er flinke til å se hva man kler. Jeg endte opp med å kjøpe kjole brukt, men har allikevel fått kjempeservice hos Kristins. Blant annet har de sagt at det er helt greit at jeg tar med min bruktkjøpte brudekjole til salongen for å tilpasse med undertøy o.l.

Hvis jeg skulle si noe negativt måtte det være at det var masse folk der hver gang jeg var der, så det ble endel ventetid... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Mari_*
Jeg har vært hos Kristins 2 ganger og fått veldig god hjelp der begge gangene. Veldig blide og dyktige damer som jobber der og som er flinke til å se hva man kler. Jeg endte opp med å kjøpe kjole brukt, men har allikevel fått kjempeservice hos Kristins. Blant annet har de sagt at det er helt greit at jeg tar med min bruktkjøpte brudekjole til salongen for å tilpasse med undertøy o.l.

Hvis jeg skulle si noe negativt måtte det være at det var masse folk der hver gang jeg var der, så det ble endel ventetid... :)

Var du der på ettermiddagen? kanskje greit å dra tidlig hvis man har mulighet? Tusen takk for svar :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_hei_*

Hun godt voksne damen på brudehuset er sur og yter ikke service. Var her 20 min og det er det korteste jeg har vært i noen brudesalong. Skikkelig bomtur med toget fra Oslo.

Ringte dit etterpå også for å sammenenligne pris med en kjole jeg hadde sett på i Drammen, og da ble hun skikkelig sur og lurte på om det var pruting på gang, for så useriøst drev hun faktisk ikke, sa hun. Dette ringte hun meg opp igjen for å fortelle. Da lurer jeg på hvem som fremstår som useriøs..?

Anbefales altså ikke!

Kristins brudesalong er ok.

Eden brud på Grünerløkka og Brudehuset Drammen anbefales på det varmeste!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var du der på ettermiddagen? kanskje greit å dra tidlig hvis man har mulighet? Tusen takk for svar :)

Jeg var der på lørdag en av gangene og på torsdags ettermiddag den andre, så jeg kan jo egentlig skylde meg selv... Det er jo de to dagene hvor det er lettest for de fleste å være der i og med at det er utenfor arbeidstid..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Positiv erfaring med Kristins selv om jeg etterlyser litt mer fleksibilitet ifht priser. Jeg forhåndsbestilte prøvetime siden jeg kom helt fra Drammen. Takket være de fant jeg den perfekte kjolen, men kunne heldigvis kjøpe brukt. Lurte på om det fantes noen rabattordning dersom jeg kjøpte kjole, undertøy, sko, slør og tiara? Men det fikk jeg ikke noe positiv respons på. Det dreier seg om ganske mange penger og det er jo vanlig praksis dersom man f.eks. kjøper alt barneutstyr i èn butikk. Endte ikke opp med å kjøpe noe der og prøver heller å finne best pris på tilbehøret andre steder. Hadde i beste fall bare kjøpt kjolen der hadde jeg ikke funnet den brukt. Har ikke erfaring med noen andre salonger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg er strålende fornøyd med kristine brudesalong. vi var der en lørdag, kl 10 og fikk hjelp med en gang. kom mange utover dagen og da hadde de kø-system, man skrev seg på liste! kjøpte kjole der og fikk veldig god hjelp :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_gjest_*

Hei,

Jeg var på Kristins brudesalong for noen månender siden, og ble veldig skuffet over servicen. Hun jeg fikk slengte bare på meg kjolene og var mer opptatt av å hjelpe andre i butikken enn meg... Jeg måtte stå å vente lenge for å få hjelp til å ta av kjolen for å prøve flere.

Men la merke til at de andre som jobbet der virket å være hyggelige og ytte god service til de som de hadde ansvaret for, så jeg var nok bare uheldig!

Pga dette ble det ikke til at jeg kjøpte kjole der, selv om jeg fant en jeg likte godt. Men har nå funnet kjole på Agape i Oslo, der fikk jeg både veldig god service og fant drømmekjolen :duskedame:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var hos Kristins i Lillestrøm forrige helg. Satte meg på køliste og fikk vente en drøy time, men fikk kikket på masse kjoler i mellomtiden. Når det var min tur fikk jeg god hjelp, og endte opp med å finne Kjolen. Men jeg må nok kjøpe brukt da jeg skal ha en str større enn den jeg prøvde, bare for å være sikker på at den sitter perfekt. Men utifra erfaringen kan jeg anbefale Kristins ja. Har ikke vært hos noen andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_mari_*

Trådstarter her.

Nå har jeg vært på Kristins brudesalong og jeg er kjempefornøyd. Helt topp service!!! Kjøpte meg kjole der i dag og kunne ikke vært mer fornøyd :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...