Gjest ruth Skrevet 22. oktober 2008 #1 Skrevet 22. oktober 2008 Hei ! Jeg er en jente på 14 år. og jeg lurer på hvordan jeg skal få vekk fette ? diett eller trenings måter !?
milla-mor Skrevet 22. oktober 2008 #2 Skrevet 22. oktober 2008 Jeg gir ikke slanketips til en fjortenåring, altså... "Fettet" du sikter til, er nok bare valpefett. Det har de fleste i tenårene. Men en gyllen regel er jo å spise sunt, og å bevege seg.
Gjest Gjest_MH_* Skrevet 26. oktober 2008 #3 Skrevet 26. oktober 2008 Hei ! Jeg er en jente på 14 år. og jeg lurer på hvordan jeg skal få vekk fette ? diett eller trenings måter !? Fettet du har nå må du regne med fordi du holder på å vokse og produserer estrogen. Glem dietter, spis sunt og bare tren vanlig.
Belit Skrevet 26. oktober 2008 #4 Skrevet 26. oktober 2008 Det er farlig å slanke seg før du er ferdig utvokst. Kutt ut snop og junkfood og spis sunn variert mat til alle måltider hver dag, du.
Gjest Miley Skrevet 26. oktober 2008 #5 Skrevet 26. oktober 2008 Spis sunt og rør deg. Jeg synes de fleste 14 åringer ser ut til å sitte mye stille og spise usunt. For de aller aller fleste vil det å trene og ha et normalt kosthold holde for å se slanke og normale ut.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå