Lille Rosa Skrevet 22. oktober 2008 #1 Skrevet 22. oktober 2008 (endret) Hei hei Vi skal gifte oss i utlandet og derfor lage kirkeprogram selv. Er det noen som har laget dette før eller vet hvordan det er vanlig å gjøre det? Jeg tenker at man kanskje "bretter" A4-ark, og på forsiden ha feks bilde av oss, navnene våre og dato el.l. Inni kan vi skrive rekkefølgen på det som skal skje , med teksten på salmene/sangene innimellom. Høres dette greit/normalt ut? Bør man kjøpe ark og printe det selv, eller lønner det seg å gjøre det hos et firma som driver med printeting? Mange "dumme" spørsmål som dukker opp rundt bryllup gitt Endret 22. oktober 2008 av Lille Rosa
Gjest Gjest Skrevet 22. oktober 2008 #2 Skrevet 22. oktober 2008 Jeg skal også gjøre de selv. Bruker publisher og skal ha et A4 ark brettet på høykant.. Arkene har jeg kjøpt litt finere på en bokhandel. Bruker de samme som jeg brukte i invitasjonene og skal bruke til programmet under middagen. Det jeg lurer på hva man skriver på forsiden av kirkeprogrammet.. Noen som vet? Vielse i xxx kirke , navn og dato er litt kjedelig? eller skal det være formelt?
Lille Rosa Skrevet 22. oktober 2008 Forfatter #3 Skrevet 22. oktober 2008 Jeg skal også gjøre de selv. Bruker publisher og skal ha et A4 ark brettet på høykant.. Arkene har jeg kjøpt litt finere på en bokhandel. Bruker de samme som jeg brukte i invitasjonene og skal bruke til programmet under middagen. Det jeg lurer på hva man skriver på forsiden av kirkeprogrammet.. Noen som vet? Vielse i xxx kirke , navn og dato er litt kjedelig? eller skal det være formelt? Printer du de på en vanlig printer? Sist gang jeg var i bryllup mener jeg å huske at det sto ca: Velkommen til x & x sitt bryllup, dato, kirke og et "mønster".. Vi vil ha samme mønster som vi hadde på innbydelsene og tror ikke vi skal gjøre for mye krims-krams. Men hadde ikke planer om å ha program for middagen. Har dere det i samme? Og hva skriver dere når det gjelder middags-delen?
Gjest samme gjest som over :) Skrevet 22. oktober 2008 #4 Skrevet 22. oktober 2008 Ja printer de på en vanlig printer. Fotoprinter har vel inntatt de fleste hjem? :klø: Vi bruker iallefall en fotoprinter. Vi skal ha samme monogram som på invitasjonene som mønster + at jeg har lagd et vannstempel av et bilde av kirken som jeg skal ha i bakgrunnen. Programmene til middag går i sammme stil - men der skal jeg ha et bilde av gjesten på programmene - som et bordkort. Som min fetter på 36 har fått sitt konfirmasjonsbilde på sitt program Inni programmet har vi 3 sanger, bordplassering og en beskrivelse av gjestene. Hva de jobber med, om de er slekt eller venner og hvem sin side de tilhører. + noen bilder av oss da....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå