Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

For en stund siden kjøpte jeg Clarins hudpleie produkter som er tilpasset huden min, men etter en stund må jeg bare gi opp å bruke produktene siden min følsomme samboer får migrene/vondt i hode av produktene. Derfor trenger jeg tips fra dere på hvilken merke som dere tror er best for meg.

Jeg får fort fett hud. Renser ansiktet hver morgen og hver kveld. Bruker dagrem/nattkrem, ansiktsvann, renseprodukter for ansikt og øye.

Takk!

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Ingen som kan hjelpe meg? :-(

Du kan prøve ut Dr.Hauscka, som man får kjøpt på helsekostbutikker, eller Smart Club på Bislett i Oslo. Økologiske ingredienser, og fungerer bra på de fleste hudtyper. Selv liker jeg spesielt rensekremen deres, som er mild og fjerner sminke veldig bra.

Ellers har Dermalogica en god toner, som passer for alle hudtyper.

:)

Gjest Gjest_Maria_*
Skrevet
Hei!

For en stund siden kjøpte jeg Clarins hudpleie produkter som er tilpasset huden min, men etter en stund må jeg bare gi opp å bruke produktene siden min følsomme samboer får migrene/vondt i hode av produktene. Derfor trenger jeg tips fra dere på hvilken merke som dere tror er best for meg.

Jeg får fort fett hud. Renser ansiktet hver morgen og hver kveld. Bruker dagrem/nattkrem, ansiktsvann, renseprodukter for ansikt og øye.

Takk!

Du kan prøve

Glycolic toning pads 10%

Smoothing cream 10%

Begge fra Elixir

Gjest Gjest_Linda_*
Skrevet

Et annet økologisk merke er Exclusive Organic Care. Inneholder ingen parfymestoffer, så disse produktene vil helt sikkert ikke gå ut over samboeren din. Kjøpte meg fuktighetskrem, leiremaske og en deilig bodybutter fra den serien på Green Spirit (www.greenspirit.no). Rask levering. Anbefales!

Skrevet

Jeg bruker ansiktsvask fra Clinique. De har en veldig god serie med tre forskjellige ansiktsvasker (ser ut som litt grønn, gjennomsiktig gele); en for sensitiv hud, en for blandet hud og en for fet hud. Jeg bruker den for blandet hud fordi jeg lett får tørr hud i kinn og lett fet hud i t-sonen. Kanskje den for fet hud hadde passet deg? De har også fuktighetskremer og ansiktsvann. Fuktighetskremene er litt dyre (ca 3-400 kr), og ansiktsvasken koster ca 200 kr (jeg pleier å kjøpe taxfree, koster ca 150 kr da). Men man får virkelig mye igjen for det. Jeg bruker to flasker i året, så da blir det jo ca 1 kr hver dag. Syns ikke det er for mye å påkoste seg!

Tea Tree Oil skal også fungere veldig bra hvis man har fet hud. Det kan kjøper på The Body Shop. Tror de har både fuktighetskrem, ansiktsvann og rens. Prisene ligger vel på 150-200 kr kan jeg tenke meg.

Skrevet

jeg likte ikke clinique noe spesielt, men kjenner andre som liker det godt(med hud so mreagerer fort da..)

jeg har hatt godt reslutat med boots no7(www.bootsapotek.no)

jeg velger den parfymefrie natt og dagkremen samt rensegele.

min hud blir mer fet og uren hvis jeg renser to ganger om dagen, så jeg begrenser det til en.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...