jeppsa Skrevet 22. oktober 2008 #1 Skrevet 22. oktober 2008 I dag har jeg tatt ut egg,d ble en stor skuffelse:-( de fikk bare ut ett egg, så nå krysser jeg fingrene for at d er gullegget:-) gruer meg til å ringe i morgen:-( d er mye følelser i bilde når en er igjennom masse hormonkurer, føler d er bortkastet:-( de fant ikke den andre eggstokken i dag heller, 3 eggposer og ett egg..
KnockedUp Skrevet 23. oktober 2008 #2 Skrevet 23. oktober 2008 Huff forstår godt at det var en kjip beskjed å få. Men det er jo de som får ut tosifret med egg som får mislykket forsøk og null på frys også, og de som får få ut og lykkes. Krysser fingrene for at det er kjempekvalitet på det ene de fikk ut
^^Sunny^^ Skrevet 23. oktober 2008 #3 Skrevet 23. oktober 2008 Uffda, skjønner du er litt oppgitt over resultatet.. Men som Knocked up sier, så er det fremdeles mulig !!!! Ingen lett påkjenning med disse hormonkurene nei.. Jeg skal heie litt ekstra på GULL-EGGET ditt Jeppsa :duskedame: Ha troen !!!!!
Gjest 0 befrukning:-( Skrevet 24. oktober 2008 #4 Skrevet 24. oktober 2008 Uffda, skjønner du er litt oppgitt over resultatet.. Men som Knocked up sier, så er det fremdeles mulig !!!! Ingen lett påkjenning med disse hormonkurene nei.. Jeg skal heie litt ekstra på GULL-EGGET ditt Jeppsa :duskedame: Ha troen !!!!! Tusen tusen takk for d, men d var ikke befrukta:-(( trist. vi skal på riksen på mandag, samtale..lykke til alle dere andre, krysser fingrene for dere:-) blir vel en stund til jg er her inne igjen. men tusen takk til dere alle for god støtte underveis:-) jeg har fortsatt øm/vondt i magen etter uttak på onsdag,normalt?? klem fra meg:-)
^^Sunny^^ Skrevet 25. oktober 2008 #5 Skrevet 25. oktober 2008 Tusen tusen takk for d, men d var ikke befrukta:-(( trist. vi skal på riksen på mandag, samtale..lykke til alle dere andre, krysser fingrene for dere:-) blir vel en stund til jg er her inne igjen. men tusen takk til dere alle for god støtte underveis:-) jeg har fortsatt øm/vondt i magen etter uttak på onsdag,normalt?? klem fra meg:-) uffda Det var leit Føler med deg nå altså !!! Jeg hadde faktisk kjempevondt i magen i en hel uke etterpå, pyton greier.. Men får håpe det ikke varer like lenge hos deg.. En kjempestor fra meg...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå