Gjest Nygift gjest Skrevet 22. oktober 2008 #1 Skrevet 22. oktober 2008 Jeg ønsker å selge brudekjolen min. Kjolen er en populær modell, og nypris er litt over 15 000,-. Men saken er at jeg kjøpte kjolen brukt, slik at den nå er brukt to ganger... Må jeg opplyse om det i annonsen? Har ikke tenkt å lyve hvis noen spør direkte, men vet ikke om jeg vil skrike ut om det heller. Kjolen er som ny; hel og ren. Har tenkt å sette prisen til ca 5 000,-. Hva synes dere?
Solstrålejenta Skrevet 22. oktober 2008 #2 Skrevet 22. oktober 2008 Jeg synes ikke du trenger å opplyse om dette. Så lenge kjolen er hel og ren som du sier og til en svært redusert pris synes iallefall ikke jeg at det spiller noen rolle om den er brukt en, to eller tre ganger... Dessuten er det jo mange annonser der ute som påpeker at kjolen kun er brukt en gang, så da er det sikkert mange som er brukt flere ganger...
Gjest TS Skrevet 22. oktober 2008 #3 Skrevet 22. oktober 2008 Ok, takk for svar. Var litt sånn jeg tenkte selv også.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå