Gjest Gjest Skrevet 22. oktober 2008 #1 Skrevet 22. oktober 2008 Jeg har en hårføner med 1600 watt, og den er vel grei nok, men det tar lang tid å få mitt lange, tykke hår tørt. Jeg har sett på noen med 2100 watt, er det verdt å investere i en slik? Vil det gjøre stor forskjell på hvor fort jeg kan få håret tørt?
Bex Skrevet 22. oktober 2008 #2 Skrevet 22. oktober 2008 Jeg har en tidligere modell av denne: http://www.babyliss-online.com/uk/fiche_pr...&id_gamme=1 Den er på 2000w, og det trengs for å få mitt tykke hår tørt. Lufttørker jeg det i 15 min først, føner jeg håret helt tørt på 2-3 minutter. Med mamma sin lille føner må jeg bruke mye lengre tid, og synes håret blir mer brusete av det.
rabagast Skrevet 22. oktober 2008 #3 Skrevet 22. oktober 2008 Håret mitt blir definitivt raskere tørt med 2000 watt enn det ble med 1600.
Gjest Gjest Skrevet 22. oktober 2008 #4 Skrevet 22. oktober 2008 Håret mitt blir definitivt raskere tørt med 2000 watt enn det ble med 1600. Hvor mye fortere? Altså, ca hvor lang tid brukte du før, og ca hvor lang tid bruker du nå?
rabagast Skrevet 22. oktober 2008 #5 Skrevet 22. oktober 2008 Hvor mye fortere? Altså, ca hvor lang tid brukte du før, og ca hvor lang tid bruker du nå? Hmm, det er sikert fem år siden jeg oppgraderte til 2000 watt, så det husker jeg ikke nøyaktig, men det gjorde merkbar forskjell. Jeg har sånt hår som er fuktig hele dagen hvis det får lufttørke, så det blir uaktuelt i vinterhalvåret. Bruker vel i overkant av fem minutter på å få håret helt tørt med den hårtørkeren jeg har nå (skulderlangt hår).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå