Gjest Gjest_Jente_* Skrevet 22. oktober 2008 #1 Skrevet 22. oktober 2008 Hei! Jeg har vært sammen med kjæresten min i 4,5 år. Vi har et bra sex-liv, men jeg har aldri fått orgasme! Prøver ofte, men jeg kommer på en måte ikke over kneika. Jeg "venter" på en måte på en eksplosjon og merker at det bygger seg veldig opp, men det går ikke. Det kribler forferdelig i beina, synes det kiler, og til tider blir det nesten ubehagelig. Men jeg vil så gjerne få en orgasme. Det er helt forferdelig å vente på den "eksplosjonen" som aldri kommer, og det tar lang tid før det går over igjen. Men det er jeg som ofte stopper kjæresten min i å fortsette å tilfredstille meg, da jeg synes det er ubehagelig. Han vil veldig gjerne at jeg skal få orgasme. Hva skal jeg gjøre med dette?
Hinata Skrevet 22. oktober 2008 #2 Skrevet 22. oktober 2008 Får du orgasme på egenhånd? Klarer du å få orgasme foran kjæresten dersom du gjør jobben? Benytter han de samme metodene på deg som du gjør på deg selv? Er du redd for å "slippe" deg løs? Kan jo også være at du får en orgasme, bare at den kjennes forskjellig?
Gjest Gjest_Jente_* Skrevet 28. oktober 2008 #3 Skrevet 28. oktober 2008 Nei, Jeg har ALDRI fått orgasme. Verken for meg selv, eller med ham.
Lena80 Skrevet 28. oktober 2008 #4 Skrevet 28. oktober 2008 Hei. Du bør sikkert finne det ut selv først, hvor dine grenser for orgasme går. Kanskje du bare må la han holde på til det kommer, selv om det kan være ubehagelig. Det er sikkert noe i hodet ditt som holder igjen. Prøv av alt du klare å ikke tenk på orgasmen, men på noe som opphisser deg. En fantasi eller lignende. Lena
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå