Eføy Skrevet 22. oktober 2008 #1 Skrevet 22. oktober 2008 Er det noen av dere som vet hvilken butikk det er jeg snakker om? Mener den heter noe som Linnea/Linea eller noe lignende. Med siste katalog fra Margaretha.no fulgte det med en brosjyre om denne butikken. De selger gardiner, sengetøy etc.. Har forsøkt å google, men finner ikke det jeg leter etter. Noen som kan hjelpe meg?
Eføy Skrevet 22. oktober 2008 Forfatter #3 Skrevet 22. oktober 2008 Takk for tipset, men det er dessverre ikke den butikken jeg leter etter. Kan den hete noe annet enn Linnea kanskje? Jeg grubler og grubler..
Alison Skrevet 22. oktober 2008 #5 Skrevet 22. oktober 2008 Er det noen av dere som vet hvilken butikk det er jeg snakker om? Mener den heter noe som Linnea/Linea eller noe lignende. Med siste katalog fra Margaretha.no fulgte det med en brosjyre om denne butikken. De selger gardiner, sengetøy etc.. Har forsøkt å google, men finner ikke det jeg leter etter. Noen som kan hjelpe meg? Linea har slått seg sammen med Ateljé Margaretha.
Eføy Skrevet 25. oktober 2008 Forfatter #6 Skrevet 25. oktober 2008 Fant tilslutt nettsiden! www.lineahjemme.no (Var ikke så mye på den nettsiden som jeg trodde) Mente det var noen søte julegardiner der, men endte opp med å bestille fra et annet sted. Og takk for linken til Jotex, Bjørnemor. Der kommer jeg nok til å kikke litt!
Alison Skrevet 25. oktober 2008 #7 Skrevet 25. oktober 2008 Mente det var noen søte julegardiner der, men endte opp med å bestille fra et annet sted. Jeg leter etter julegardiner. Har du noen link til noen nettsider?
Eføy Skrevet 26. oktober 2008 Forfatter #8 Skrevet 26. oktober 2008 Nja, jeg bestilte julegardiner fra www.catalog.no (tilbudsbutikken til ellos) Fikk 20 meter stoff for 150 kr Men ellers vet jeg ikke om andre enn Ellos, jotex, cellbes, kid og princessbutikken..
Gjest Ingrid Pettersen Skrevet 19. juni 2009 #9 Skrevet 19. juni 2009 http://www.linneashage.no/ e det denna? www.lineahjemme.no
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå