Gjest Gjest_petra_* Skrevet 22. oktober 2008 #1 Skrevet 22. oktober 2008 Lurer på om det er flere enn meg som etter heftige og herlige forhold har opplevd situasjoner som snudde alt på hodet og rett og slett gjorde ting jævlig. Min historie: Opprinnelige er jeg fra Oslo-området, men har bodd på en annen kant av landet i mange år. Jeg tiltrekkes av både menn og kvinner, og har hatt forhold til begge kjønn – mest menn. Jeg reiser mye i jobbsammenheng, og gjennom jobben kom jeg i kontakt med en flott singel fyr fra Oslo som jeg hadde masse herlig sex med. Har verken før eller senere hatt det så godt med noen. Det var faktisk i ferd med å utvikle seg til noe mer. Så viste det seg selvsagt at han slett ikke var singel likevel. Var på en venninnetur til hovedstaden, og der gikk jeg meg tilfeldigvis rett på ham og hans kone. Hun var faktisk en jeg hadde delt livet mitt med i en kort og hektisk periode av studietiden. Tror jeg greide å holde maska og at ingen av de to forsto mitt forhold til den andre. Men det var utrolig pinlig, og jeg har aldri hatt kontakt med noen av dem igjen.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå