Gjest Gjest Skrevet 22. oktober 2008 #1 Del Skrevet 22. oktober 2008 Men hva skal jeg gjøre? Jeg vil ha masse skjegg men det ser ikke så fint ut, de er litt lange hår, men jeg vil ikke shave det av. Skal jeg klippe de litt eller hva? Og kommer jeg til å få masse skjegg rundt kjeven? Siden det har vokst ut en del på sidene? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SnuppiLuppi Skrevet 23. oktober 2008 #2 Del Skrevet 23. oktober 2008 Men hva skal jeg gjøre? Jeg vil ha masse skjegg men det ser ikke så fint ut, de er litt lange hår, men jeg vil ikke shave det av. Skal jeg klippe de litt eller hva? Og kommer jeg til å få masse skjegg rundt kjeven? Siden det har vokst ut en del på sidene? hei du Er det mørke hår kan du vurdere å fjerne dem med laser. Når det er et så lite område, vil ikke dette være så dyrt. Om du begynner å barbere blir det bare verre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 23. oktober 2008 #3 Del Skrevet 23. oktober 2008 Jeg er 15 år. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Milla_* Skrevet 24. oktober 2008 #4 Del Skrevet 24. oktober 2008 Ja klipp det av du, om du ikke vil barbere deg. Det er finere enn om det er noen lange hår der og du ikke har fått ordentlig skjegg helt enda. Vet ikke om du får masse rundt kjeven. Du må nok bare vente å se Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå