Gjest Anonymous Skrevet 12. juni 2003 #1 Skrevet 12. juni 2003 Hei på dere :D Hvilken rense-produkter bruker dere til ansiktet? For øyeblikket bruker jeg renseskum for sensitiv hud fra Bioterm, men er ikke fornøyd med denne - føler meg ikke ren i ansiktet etter å ha renset med denne. Før brukte jeg Decleor, Visage pur, som jeg var veldig fornøyd med. Blir sikkert å gå over til den igjen, hvis jeg ikke finner noe annet spennende Har lyst å prøve noe nytt, noen anbefalinger? Har normal hud, mot sensitiv, noen urenheter i pannen (har prøvd Lancome sine, men de svir og blir stram i huden) Klem fra Marie
xeyes Skrevet 12. juni 2003 #2 Skrevet 12. juni 2003 Ta deg en tur til hudpleier, de hjelper deg med å finne ut produkter tilpasset din hud. Jeg kan anbefale deg alt i Dermalogica serien iallefall.
Redhead Skrevet 12. juni 2003 #3 Skrevet 12. juni 2003 Jeg kjøper mine produkter hos hudpleieren jeg går til. Er veldig fornøyd med Matis (reponse vitamine-serien). Har også prøvd Dermalogica, men det merket passet ikke meg.
Amber Skrevet 12. juni 2003 #5 Skrevet 12. juni 2003 Prøv Dior's Face wash ( gel ). Da føler jeg meg ultra - ren etterpå!
Gjest Madden Skrevet 12. juni 2003 #6 Skrevet 12. juni 2003 Jeg bruker Decleor's renseserie...kjempefornøyd! :D
Gjest Anonymous Skrevet 12. juni 2003 #7 Skrevet 12. juni 2003 Er det parfyme i produktene til Dermalogica? Marie
starie Skrevet 13. juni 2003 #8 Skrevet 13. juni 2003 Marie. Dermalogica sine produkter er uten parfyme. Anbefaler dem på det sterkeste!
Tusseline Skrevet 13. juni 2003 #9 Skrevet 13. juni 2003 *holder tommelen opp for Babors hudpleieserie*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå