perle 84 Skrevet 22. oktober 2008 #1 Skrevet 22. oktober 2008 Hei Har tenkt å gifte meg i i Italia og kombinere det med en 14 dagers ferie. Er det noen som har vært i Sorrento i Italia? Et alternativ er å bo 1 uke i Sorrento for så å farte rundt i bil. Kanskje reise nordover til roma og Toscana? Viss det er noen som har vært i dette området tar jeg gjærne i mot tips og råd. Høres det ut som en god idè. perle 84
Gjest lena84 Skrevet 29. oktober 2008 #2 Skrevet 29. oktober 2008 jaaaaa!!!! vi forlovet oss i sorrento! det er et helt fantastisk sted, utrolig romantisk og anbefalles på det sterkeste!! men vær klar over at det er veldig dyrt der nede... men om dere har råd så skulle jeg gjerne vært i dine sko... vi skal tilbake! beste ferien, ever!!!!jeg hadde ingen ting å klage på annet enn at vi skulle hatt mere tid!!vi bodde på et hotell som star tour hadde som het hotell tramontano som er absolutt å anbefalle. det var flere bryllup der mens vi var der. Lykke til med planleggingen:)
perle 84 Skrevet 30. oktober 2008 Forfatter #3 Skrevet 30. oktober 2008 jaaaaa!!!! vi forlovet oss i sorrento! det er et helt fantastisk sted, utrolig romantisk og anbefalles på det sterkeste!! men vær klar over at det er veldig dyrt der nede... men om dere har råd så skulle jeg gjerne vært i dine sko... vi skal tilbake! beste ferien, ever!!!!jeg hadde ingen ting å klage på annet enn at vi skulle hatt mere tid!!vi bodde på et hotell som star tour hadde som het hotell tramontano som er absolutt å anbefalle. det var flere bryllup der mens vi var der. Lykke til med planleggingen:) Hei Tusen takk for svar, høres jo bra ut:) Hvilken måned var dere der?Var det veldig varmt der på den tida? Var det fine bademuligheter? Var det mye å oppleve der? Dette ble visst mange spørsmål:) Perle 84
Gjest lena84 Skrevet 30. oktober 2008 #4 Skrevet 30. oktober 2008 vi var der i begynnelsen av juli. Det er varmt nok... hvis du er litt var på varme, så kanskje det er bedre å dra litt før.slutten av mai f.eks. Tror vi gjør det neste gang. Hotellet vi bodde på ligger på kanten av en klippe, der gikk det heis helt ned til vannet. Det er badebrygger med solsenger og matservering. Dette var veldig deilig, for det blir ikke så varmt fordi man fikk litt vind og slapp å gå i varm sand. det er nok å gjøre..Ble arrangert noen gåturer vi egentlig ville ta, men som sagt var vi bare en uke så fikk ikke utforsket så mye!Det får bli neste gang:) på hverfall den ene badebrygga er det en restaurant som er åpen på kvelden og.. vi ble litt stamgjester der for de hadde noen sånne "haremhytter" litt unna der folk satt med masse puter hvor man kunne ligge og kikke på havet, høre på deilig musikk og drikke vin.. var så utrolig romantisk... Byen er jo kjent for å være veldig romantisk! ellers er det ikke no særlig shopping.., men om du trenger det anbefaller jeg at dere tar en dagstur til Roma. Maten er helt fantastisk der og. Hadde ikke 1 dårlig matopplevelse der nede.. Hoteller er også veldig å anbefalle, super service. Og igjen maten der... OMG!!!yummi!! Vi fikk ikke testet utelivet no særlig, men regner vel ikke med at dere trenger så mye mer enn hverandre:)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå