fløtepia Skrevet 22. oktober 2008 #1 Skrevet 22. oktober 2008 Jeg er nå i gang med å gå fra mørk til blond.. problemet er at nå eg jeg helt orange på håret. er det bare til å fortsette å blonde det så vil det gå bort? noen som har noen råd? Å kjøpe dyre shampoer og gå til frisøren er uaktuelt pga økonimi
Zadja Skrevet 22. oktober 2008 #2 Skrevet 22. oktober 2008 Ikke veldig lurt å gå fra mørk til blond på egen hånd, spesielt ikke hvis du ikke har råd til å gå til frisøren og få rettet det opp hvis det blir helt grusomt. Du kan fortsette å bleke det til det blir lyst, bare husk at du risikerer at håret faller av i samme slengen. Hvorfor er det så mange som prøver på dette? Legger dere fliser på badet selv også? Er en grunn til at det er fire års utdannelse for å bli frisør.. Sorry, men jeg blir litt oppgitt og greier ikke helt å føle med deg...
fløtepia Skrevet 22. oktober 2008 Forfatter #3 Skrevet 22. oktober 2008 sjønner da det godt, men hadde et stort behov til å få litt forandring og viss det blir helt forj*** så er det jo ikke verre enn å farge det tilbake
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå