Gjest Gjest_mann_* Skrevet 22. oktober 2008 #1 Skrevet 22. oktober 2008 Jeg bare føler at det er noe som foregår. Det er for mange unnskyldninger til å ikke ha sex. Samtidig som hun proklamerer at det er meg hun elsker og vil leve sammen med så avviser hun meg konstant. Jeg vet at det er rimelig drøyt men jeg har begynt å tenke tanken på å logge pc'n hjemme for å sjekke om det foregår noe. Og ja, jeg har gjort alt en mann rådes til i sånne situasjoner.
Gjest Gjest Skrevet 22. oktober 2008 #2 Skrevet 22. oktober 2008 Og med dette innlegget ønsker du å oppnå hva, eller å få tilbakemelding på hva?
Gjest Gjest_dame_* Skrevet 22. oktober 2008 #3 Skrevet 22. oktober 2008 Hallo ??? hvorfor heller ikke bare kominisere med henne ??? det går ann å prate med damen også!!!!
Gjest Gjest Skrevet 22. oktober 2008 #4 Skrevet 22. oktober 2008 Jeg bare føler at det er noe som foregår. Det er for mange unnskyldninger til å ikke ha sex. Samtidig som hun proklamerer at det er meg hun elsker og vil leve sammen med så avviser hun meg konstant. Jeg vet at det er rimelig drøyt men jeg har begynt å tenke tanken på å logge pc'n hjemme for å sjekke om det foregår noe. Og ja, jeg har gjort alt en mann rådes til i sånne situasjoner. Logg i vei
Gjest leken Skrevet 22. oktober 2008 #5 Skrevet 22. oktober 2008 Det at dama di ikke har sexlyst behøver ikke å bety at hun er utro. Da jeg var utro mot min ex (neida ikke stolt av det) så var sexlivet med min ex fantastisk, det er noe med at mye vill ha mer.....
Rimmern Skrevet 22. oktober 2008 #6 Skrevet 22. oktober 2008 "Og ja, jeg har gjort alt en mann rådes til i sånne situasjoner." Jasså? Hva har du gjort, da? Dette låter ikke særlig overbevisende. Og hvis du mistenker utroskap kun på grunnlag av manglende sexlyst, så har du litt å lære. Uten at jeg skal påstå at hun ikke kan være det, selvsagt. Men det er ingen automatikk i å få mindre sexlyst hvis man er utro. Så hvis du skal videre med denne teorien, så må du ta litt flere faktorer med i betraktningen.
Gjest frøken fru Skrevet 22. oktober 2008 #7 Skrevet 22. oktober 2008 "Og ja, jeg har gjort alt en mann rådes til i sånne situasjoner." Har du tatt henne med storm? Vasket huset fra topp til tå (det tenner jeg på ) Masert henne? Vært leken? Prøvd noe nytt? Tatt henne med på en romantisk aften? Gitt henne et flott komplimang? Skrevet et kjærlighetsbrev (håndskrevet)? overasket henne med ferdig middag mens du bare har på deg forkle? Det er 1000 vis av ting man kan gjøre, men ikke tro det værst. Følg hjertet ditt, så vinner du henne tilbake fra dvalen.
Gjest pello Skrevet 22. oktober 2008 #8 Skrevet 22. oktober 2008 Jeg er redd hun er utro TS Feminister pleier som regel å unnskylde seg med å være utro at de fortjener det beste!
Gjest Gjest_mann_* Skrevet 22. oktober 2008 #9 Skrevet 22. oktober 2008 Vel, først og fremst var dette bare en frustrasjonsytring fra min, TS, sin side. Med setningen "råd etc" så mente jeg akkurat det som kom som forslag lenger nede i tråden. Jeg har gjort og gjort og vi har snakket og snakket, det er derfor frustrasjonen og mistanken brer seg. (for ordens skyld, jeg er over 30 og vi har over 10 år sammen). I tillegg misliker jeg sterkt følelsen av å skulle "kjøpe" meg til sex fra min kone. Men det er vel kanskje slik kvinner vil ha det? eller...? Av kvinner rådes menn til oppvartning og pengebruk. Av kvinner rådes kvinner til fortelling hvor skapet skal stå. Og ja, jeg vet at ikke alle kvinner er slik...
Gjest frøken fru Skrevet 22. oktober 2008 #10 Skrevet 22. oktober 2008 Vel, først og fremst var dette bare en frustrasjonsytring fra min, TS, sin side. Med setningen "råd etc" så mente jeg akkurat det som kom som forslag lenger nede i tråden. Jeg har gjort og gjort og vi har snakket og snakket, det er derfor frustrasjonen og mistanken brer seg. (for ordens skyld, jeg er over 30 og vi har over 10 år sammen). I tillegg misliker jeg sterkt følelsen av å skulle "kjøpe" meg til sex fra min kone. Men det er vel kanskje slik kvinner vil ha det? eller...? Av kvinner rådes menn til oppvartning og pengebruk. Av kvinner rådes kvinner til fortelling hvor skapet skal stå. Og ja, jeg vet at ikke alle kvinner er slik... Hvis det missforstås at man "kjøper " sex fra sin kone, bare fordi du i en periode må legge deg litt i selen for å få fram gløden igjen, ja da kan du jo tenke deg hvordan damer reagerer. Vi som, sminker oss for å de bra ut for mannen vår. Shaver legger og.... for å se bra ut. Lager i stand middag og kveldskos. Rydder hus osv osv. Nå håper jeg du er den type mann som bidrar til alt dette, men det er mange som tar det for gitt. Jeg kjøper ikke sex av min mann, bare fordi jeg ønsker å glede han, vise at jeg setter pris på han, men det leder ofte til sex.
Gjest Gjest Skrevet 22. oktober 2008 #11 Skrevet 22. oktober 2008 Hvis du mistenker utroskap, så snakker du med henne. Det å ikke ha lyst på sex betyr ikke at man har det andre steder, det kan bety det, men det kan bety masse annet også. Fra nytt p-pille merke til at hun ikke er så forelska lenger. Jeg får ikke lyst på sex av at partner vasker huset, jeg får lyst på sex av å vite at partner tenner på meg og at jeg tenner på ham.
Gjest Gjest Skrevet 22. oktober 2008 #13 Skrevet 22. oktober 2008 Det er faen meg helt utrolig.. hadde TS og samboer byttet rolle, ville TS garantert vært utro, en drittsekk osv...
Gjest Gjest Skrevet 22. oktober 2008 #14 Skrevet 22. oktober 2008 Jeg bare føler at det er noe som foregår. Det er for mange unnskyldninger til å ikke ha sex. Samtidig som hun proklamerer at det er meg hun elsker og vil leve sammen med så avviser hun meg konstant. Jeg vet at det er rimelig drøyt men jeg har begynt å tenke tanken på å logge pc'n hjemme for å sjekke om det foregår noe. Og ja, jeg har gjort alt en mann rådes til i sånne situasjoner. Jeg tror det er noe som foregår,fordi du sier at du føler det. Enkelt og greit. Når noe skurrer,så skurrer det.Det finnes det alltid en grunn til. Det må jo være noe som gjør at sex med egen mann ikke er attraktivt. Du kan selvfølgelig sjekke logg,det hadde nok jeg gjort.Men har du fått noe svar av henne på hvorfor hun ikke vil ha sex og ikke minst hva hun har tenkt å foreslå som løsning?
Ethereal Skrevet 22. oktober 2008 #15 Skrevet 22. oktober 2008 Hvis du selv føler at noe er galt, så syns jeg du burde prate med hu. Noen folk på dette forumet burde skjerpe seg. Mindre sexlyst KAN være et tegn på utroskap, vet dere. Men jeg tror ikke det bare er den manglende sexlysten som denne mannen baserer ting på. Hvis man føler at noe er galt, så er det ofte sånn også. Men det trenger jo ikke nødvendigvis å være utroskap.
Gjest Gitte Skrevet 22. oktober 2008 #16 Skrevet 22. oktober 2008 (endret) Det er faen meg helt utrolig.. hadde TS og samboer byttet rolle, ville TS garantert vært utro, en drittsekk osv... Helt enig. Helt vanvittig forskjell på svarene som menn og kvinner får når de skriver inn om problemer her. Akkurat som om at det _alltid_ er mannens skyld, uansett. edit: glemte et par ord i farta. Endret 22. oktober 2008 av Gitte
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå