Gå til innhold

Tynne gutter

Fremhevede innlegg

Skrevet
Kanskje du burde gå ut på andre steder? Møte andre mennesker? Er ikke noe vits i å skifte klesstil bare for å trekke damer...du blir gjennomskua til slutt! Kan ikke du gå bort til damene du ønsker å bli kjent med?

Du kan gjerne ta på deg en ekstra pen skjorte, men i bunn og grunn vil du vel ikke at dama skal falle for klærne dine?

Hehe, det var vel heller et retorisk spørsmål det siste der. Jeg kommer ikke til å skifte noe som helst med det første. :)

Jeg kan jo bare gå bort til de jentene jeg liker selvsagt, men jeg føler jeg trenger litt "godkjennelse" før jeg gjør det. Et blikk og et smill og litt sånn for å signalisere at det er trygt, du skjønner vel... Uansett, dette var bare én mistanke om hvorfor jeg har opplevd en såppas laber respons fra jentene der ute som jeg synes ser flotte ut. En annen mistanke er at jeg omgir meg med venner som rett og slett ser bedre ut enn meg. Stort sett hele min vennekrets består av noen ordentlig kjekke gutter, og det er gjerne de som stjeler fokuset når vi er ute blandt folk. De har også mye bedre selvtillitt enn hva jeg har, og snakker nok bedre for seg. Også trives jeg svært dårlig når jeg er alene blandt ukjente, så dette kan fort bli kinkig, dersom det er sånn :) Vil ikke finne meg nye venner heller...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...