Gjest LanaLane Skrevet 23. oktober 2008 #21 Skrevet 23. oktober 2008 da jeg møtte kjæresten min var han spiketynn og minte meg mer om en 16 åring. Nå, etter 3 år sammen, har han lagt på seg sikkert 10 kilo og har en liten søtmage som jeg elsker:) Han er langt fra tjukk, men bare god og myk når jeg tar på ham. Da har det ikke noe å si at jeg har myk mage heller:)
Gjest Sandbekken Skrevet 23. oktober 2008 #22 Skrevet 23. oktober 2008 (endret) Hehe, objektivt fra din side ja Hva er det du liker med kjøtt på kroppen da, er det at han er merkbart større enn deg og virker kanskje litt mer beskyttende? Er store gutter mer mandige? Nytt spørsmål: Hva om han er tynnere enn deg, eller like stor, vil det være et problem? Ja, du beskriver vel hva jeg tenker ganske så godt der.. hehe :gjeiper: Det ligger vel litt i uderbevistheten det at en større person kan beskytte mer.. (dette kan jo bli skikkelig filosofisk egentlig ) Men det å være mandig kommer ikke altid ann på kroppsbyggningen da, en tynn person kan også være det spørs jo hva man definerer som mandig! For meg ville det kansje ha vært litt kjipt om han hadde vert tynnere enn meg, for da hadde JEG følt meg mandig (!) og det vil jeg ikke.. Endret 23. oktober 2008 av Sandbekken
Gjest Tigress Skrevet 23. oktober 2008 #23 Skrevet 23. oktober 2008 Eg likar at dei har lite feitt på kroppen, og gjerne definerte musklar, men ikkje så store at ein ser at det kjem frå bygging og ikkje frå bruk om de skjønar kva eg meiner.
tomatsuppe Skrevet 23. oktober 2008 #24 Skrevet 23. oktober 2008 Jeg har alltid falt for lange tynne menn. Har analysert det dithen at de minner meg om pappa;)
Gjest lillis Skrevet 23. oktober 2008 #25 Skrevet 23. oktober 2008 Jeg er en av de som kan synes en gutt er søt på grunn av personlighet når jeg blir kjent med han, og da blir utseende litt irrelevant, MEN Om spørsmålet er, hva foretrekker jeg ? Absolutt ikke tynne gutter.. Jeg har aldri tent på tynne gutter, og jeg foretrekker da heller ikke store store gutter, men hadde heller tatt en med noen kilo "for mye" , istedet for en skjelett-ræv uten fett på. Når jeg tenker etter så legger jeg faktisk ikke merke til tynne gutter på den måten i det hele tatt...
Gjest Rhino Skrevet 24. oktober 2008 #26 Skrevet 24. oktober 2008 Jeg heller klarer ikke å se på tynne gutter som tilltrekkende. De kan kanskje være søte, men ikke noe mer. Heller en fyr på 120 kg enn en på 60 kg.. (Men så har jo det noe med at jeg selv veier 75 da. Da kan ikke jeg gå rundt å dra på en liten pjokk)
Gjest Gjest Skrevet 24. oktober 2008 #27 Skrevet 24. oktober 2008 Jeg heller klarer ikke å se på tynne gutter som tilltrekkende. De kan kanskje være søte, men ikke noe mer. Heller en fyr på 120 kg enn en på 60 kg.. (Men så har jo det noe med at jeg selv veier 75 da. Da kan ikke jeg gå rundt å dra på en liten pjokk) Da veier du nok mer enn meg, men det rare er at jeg nesten utelukkende får oppmerksomhet fra damer på din størrelse! På meg virker det som om jenter som har litt ekstra gjerne er fascinerte av gutter med litt for lite. Og slanke jenter (som er de jeg foretrekker, da de får meg til å se større ut ) går heller for store gutter, med muskler eller ei.
Gjest Jente 27 Skrevet 24. oktober 2008 #28 Skrevet 24. oktober 2008 Hei! Personlig foretrekker jeg heller litt større menn, enn tynne. Jeg synes det er finest med tynne/slanke jenter, men liker altså at menn er store (høye, gjerne fyldig/lubben, ikke direkte feit). Har egentlig ikke vært så veldig bevisst på dette, men når jeg tenker over det har jeg kun vært forelsket i store karer.
Top Gun Skrevet 24. oktober 2008 #29 Skrevet 24. oktober 2008 Jeg tenker sånn at mye muskler på menn kan sammenlignes med store pupper på damer, fint å se på og godt å ta på men ellers ingen betydelig funksjon ellers for sexlivet. Så hva er jeg da? Er jeg en tynn jente med små pupper? For det kan jeg lett leve med. Selv i dag kan jo store muskler være en fordel sett med evolusjonærbiologiske øyne. Sterke karer er nemlig bedre beskyttelse mot jungelgutter med voldtekt/ran i tankene. At de fleste kvinner naturlig foretrekker høye og store/sterke (tenker ikke på overvektige) menn er det for meg liten tvil om.
Gjest Alabama Skrevet 24. oktober 2008 #30 Skrevet 24. oktober 2008 Har bare falt for tynne menn jeg..
Gjest virvelvind Skrevet 24. oktober 2008 #31 Skrevet 24. oktober 2008 Jeg synes tynne menn er sexy. Må være høye i tillegg, siden jeg er over 175 selv, men så lenge de er høyere enn meg er det bare tiltrekkende
Gjest LanaLane Skrevet 24. oktober 2008 #32 Skrevet 24. oktober 2008 Men hva definerer dere som tynne? Jeg tenker på sånn kroppsbygning mens dere andre kanskje definerer f.eks Orlando Bloom som "tynn"? Har hatt mye om det ang jenter her på KG, slank og tynn er ikke det samme.
Gjest Alabama Skrevet 24. oktober 2008 #33 Skrevet 24. oktober 2008 Du!!! Min kjærste er tynn, men han er så langt fra han kameraten på bildet som man kan komme!!!!!
Gjest LanaLane Skrevet 24. oktober 2008 #34 Skrevet 24. oktober 2008 Du!!! Min kjærste er tynn, men han er så langt fra han kameraten på bildet som man kan komme!!!!! Vel, det er "tynn" for meg...Mente ikke å fornærme deg
Gjest virvelvind Skrevet 24. oktober 2008 #35 Skrevet 24. oktober 2008 Ah, vel da vil jeg vel heller si slank, men det er jo bare snakk om hvordan du tolker ordene. Her jeg kommer fra betyr ikke tynn anorektiker, det betyr bare tynn. Litt under gjennomsnittlig fett på kroppen. Mager er vel ordet jeg ville brukt om den fyren der oppe
Gjest LanaLane Skrevet 24. oktober 2008 #36 Skrevet 24. oktober 2008 Trodde alle innpå her var gærne etter sånne skjelettgutter jeg, så da begynte jeg å lure:) Men da er det min definisjon på tynn som tydeligvis er helt på trynet
Gjest Gjest Skrevet 24. oktober 2008 #37 Skrevet 24. oktober 2008 Trodde alle innpå her var gærne etter sånne skjelettgutter jeg, så da begynte jeg å lure:) Men da er det min definisjon på tynn som tydeligvis er helt på trynet Han på bildet er jo ekstremt undervektig, men du har rett i at det kan være vanskelig å definere hva som er tynt... Jeg har en BMI på ca 20 med en høyde på 1.88, altså fortsatt normalvektig i følge boka men i nedre del av skalaen! Christian Bale hadde en BMI på 16 da han spilte i The Machinist til sammenligning. Orlando Bloom vil jeg kalle tynn og moderat trent: http://www.neobe.ws/db/orlando_bloom/orlando_bloom.jpg
minemor Skrevet 24. oktober 2008 #38 Skrevet 24. oktober 2008 Min mann er tynn og muskuløs, og jeg elsker han.. I utgangspunktet liker jeg dem "større", men kjære - jeg elsker han klart for helt andre ting... Har aldri møtt en mer selvsikker type i hele mitt liv, og det - tenner jeg pÅ
Gjest Gjest Skrevet 24. oktober 2008 #39 Skrevet 24. oktober 2008 Joda, jeg er ikke usikker på meg selv, ikke akkurat på det området. For jeg bryr meg ikke så veldig om utseendet mitt, men det er bare det at jeg får ganske lite oppmerksomhet fra fremmede "normalbygde jenter" når jeg er ute blandt folk, til tross for et bekreftet mer-enn-ok ansikt, og da må man jo begynne å lure på hvordan det egentlig ligger an der ute Kanskje det bare er en greie der hvor jeg bor, for ut ifra denne tråden å dømme så skulle jo ikke jeg være så langt fra å være en god fangst, sånn helt på overflaten mener jeg. Kanskje er det på tide å skifte klesstil?
Gjest LanaLane Skrevet 24. oktober 2008 #40 Skrevet 24. oktober 2008 Joda, jeg er ikke usikker på meg selv, ikke akkurat på det området. For jeg bryr meg ikke så veldig om utseendet mitt, men det er bare det at jeg får ganske lite oppmerksomhet fra fremmede "normalbygde jenter" når jeg er ute blandt folk, til tross for et bekreftet mer-enn-ok ansikt, og da må man jo begynne å lure på hvordan det egentlig ligger an der ute Kanskje det bare er en greie der hvor jeg bor, for ut ifra denne tråden å dømme så skulle jo ikke jeg være så langt fra å være en god fangst, sånn helt på overflaten mener jeg. Kanskje er det på tide å skifte klesstil? Kanskje du burde gå ut på andre steder? Møte andre mennesker? Er ikke noe vits i å skifte klesstil bare for å trekke damer...du blir gjennomskua til slutt! Kan ikke du gå bort til damene du ønsker å bli kjent med? Du kan gjerne ta på deg en ekstra pen skjorte, men i bunn og grunn vil du vel ikke at dama skal falle for klærne dine?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå