Gjest Gjest Skrevet 21. oktober 2008 #1 Skrevet 21. oktober 2008 Har aldri brydd meg så veldig om kroppen min, men hva tenker egentlig dere jenter om det? Hvor viktig er det å være stor/muskuløs? Jeg er høy og tynn/slank, med litt muskler. Jeg har forsåvidt en grei mandig kropp ellers, med hår på de rette stedene (dvs ikke på rygg og skuldre), men er altså nokså tynn. Såppas tynn at jeg har midje/timeglassform, og det er jo noe bare jenter skal ha? Eller? Er det bedre å være tjukk med lite muskler enn tynn med lite muskler?
Hinata Skrevet 22. oktober 2008 #2 Skrevet 22. oktober 2008 Jeg syns det er helt greit at han er tynn, er ikke noe jeg tenker på som negativt. De musklene han har synes jo ekstra godt dersom han har tynn, og alle jenter liker vel markerte muskler? Man er født slik man er født, og det er nok ikke noe annet man kan gjøre ved det enn å innfinne seg med hvordan man ser ut. Lykke til
Gjest Gjest_damen_* Skrevet 22. oktober 2008 #3 Skrevet 22. oktober 2008 Ikke alltid kroppen man går etter, det er det som sitter oppe i hodet som teller for meg!
Gjest Gjest Skrevet 22. oktober 2008 #4 Skrevet 22. oktober 2008 Jeg syns det er helt greit at han er tynn, er ikke noe jeg tenker på som negativt. De musklene han har synes jo ekstra godt dersom han har tynn, og alle jenter liker vel markerte muskler? Man er født slik man er født, og det er nok ikke noe annet man kan gjøre ved det enn å innfinne seg med hvordan man ser ut. Lykke til Jeg prøver å sammenligne det med jentekropper, bare motsatt. Jenter skal jo være små og gutter store, men i kroppsfasong er vi jo fortsatt like iom at de tynne foretrekkes over de tjukke? Altså jenter kan jo være veldig tynne uten at det gjør noe, men hvordan blir det sett fra et jenteperspektiv, om gutter? Jeg tenker sånn at mye muskler på menn kan sammenlignes med store pupper på damer, fint å se på og godt å ta på men ellers ingen betydelig funksjon ellers for sexlivet. Så hva er jeg da? Er jeg en tynn jente med små pupper? For det kan jeg lett leve med.
Lena80 Skrevet 22. oktober 2008 #5 Skrevet 22. oktober 2008 Ja.. Du kan kanskje si det på den måten. Alt for tynn er jo ikke pent. Men tynn, det går bra. Trenger ikke ha så mye muskler, det er pent det og. Alle har jo forskjellig smak. Lena
Suzy Skrevet 22. oktober 2008 #6 Skrevet 22. oktober 2008 Jeg foretrekker tynn jeg - men helst litt muskler også
Skylines Skrevet 22. oktober 2008 #7 Skrevet 22. oktober 2008 Jeg liker best tynne gutter jeg, eller litt muskuløse, men ikke kroppsbyggere:P
Gjest Gjest Skrevet 22. oktober 2008 #8 Skrevet 22. oktober 2008 Hva vil "litt muskuløs" si? Jeg er som Henrik Elvestad i Golden Goal, bare med mindre kroppsfett (og mye brunere). Altså ikke så markert akkurat, men musklene er jo der. Hva tilsvarer det? A-cup?
rabagast Skrevet 22. oktober 2008 #9 Skrevet 22. oktober 2008 Jeg liker tynne menn. De trenger ikke være 'litt muskuløse' heller, tynt er fint. Ikke sykelig tynt, det ser jo ikke sunt ut. Jeg er bare ikke tiltrukket av muskuløse menn. For å svare på spørsmålet Er det bedre å være tjukk med lite muskler enn tynn med lite muskler? : Nei, overhodet ikke!
Gjest Sandbekken Skrevet 22. oktober 2008 #10 Skrevet 22. oktober 2008 Helt objektivt fra min side: jeg synes det er best med litt "kjøtt på kroppen" synes det er herlig med litt kosebamse.. som Jack Black for eksempel Men dette er ikke vurdert estetisk, en danser ser jo best ut om han er trent/tynn..
A.P.Katt Skrevet 22. oktober 2008 #11 Skrevet 22. oktober 2008 Bryr meg ikke nevneverdig om gutten er tynn så lenge han er oppegående, snill og klok!
Gjest Gjest Skrevet 22. oktober 2008 #12 Skrevet 22. oktober 2008 Helt objektivt fra min side: jeg synes det er best med litt "kjøtt på kroppen" synes det er herlig med litt kosebamse.. som Jack Black for eksempel Men dette er ikke vurdert estetisk, en danser ser jo best ut om han er trent/tynn.. Hehe, objektivt fra din side ja Hva er det du liker med kjøtt på kroppen da, er det at han er merkbart større enn deg og virker kanskje litt mer beskyttende? Er store gutter mer mandige? Nytt spørsmål: Hva om han er tynnere enn deg, eller like stor, vil det være et problem?
Gjest Freddy Skrevet 22. oktober 2008 #13 Skrevet 22. oktober 2008 Jeg syns det er helt greit at han er tynn, er ikke noe jeg tenker på som negativt. De musklene han har synes jo ekstra godt dersom han har tynn, og alle jenter liker vel markerte muskler? Man er født slik man er født, og det er nok ikke noe annet man kan gjøre ved det enn å innfinne seg med hvordan man ser ut. Lykke til Man kan jo selfølgelig trene da? Bygge opp kroppen... Ingen gutter som er muskuløse og har ligget på sofaen hele livet. Jenter tror muskuløse gutter er naturlig muskuløse, men det er de ikke. Det kreves mye hardt arbeid bak en muskuløs kropp, VELDIG hardt faktisk, det har jeg erfart...
Hinata Skrevet 22. oktober 2008 #14 Skrevet 22. oktober 2008 Man kan jo selfølgelig trene da? Bygge opp kroppen... Ingen gutter som er muskuløse og har ligget på sofaen hele livet. Jenter tror muskuløse gutter er naturlig muskuløse, men det er de ikke. Det kreves mye hardt arbeid bak en muskuløs kropp, VELDIG hardt faktisk, det har jeg erfart... Ja, sier jo ikke at det er komplett umulig å forandre måten man ser ut på, men at noen fra naturens side lettere får muskler som synes enn andre, og det jeg mener med muskler er ikke slike "bolemuskler" men mer slike muskler man får naturlig av å leve. Har nå muskler jeg også, bare at de er skjult bak grevinneheng og bilringer.
rabagast Skrevet 22. oktober 2008 #15 Skrevet 22. oktober 2008 Nytt spørsmål: Hva om han er tynnere enn deg, eller like stor, vil det være et problem? Nei. Jeg og kjæresten min veier like mye, men han er 10 cm høyere. Jeg er ganske slank, som betyr at han er ganske tynn. Og omtrent ti ganger sterkere...
Gjest Freddy Skrevet 22. oktober 2008 #16 Skrevet 22. oktober 2008 Ja, sier jo ikke at det er komplett umulig å forandre måten man ser ut på, men at noen fra naturens side lettere får muskler som synes enn andre, og det jeg mener med muskler er ikke slike "bolemuskler" men mer slike muskler man får naturlig av å leve. Har nå muskler jeg også, bare at de er skjult bak grevinneheng og bilringer. Ja, det er sant. Noen har lettere for å bygge enn andre, men det er ingen muskuløse gutter som aldri har trent styrke for å se slik ut Det virker det som at noen jenter tror... Den fine muskuløse kroppen er ikke gratis:P
Hinata Skrevet 22. oktober 2008 #17 Skrevet 22. oktober 2008 Ja, det er sant. Noen har lettere for å bygge enn andre, men det er ingen muskuløse gutter som aldri har trent styrke for å se slik ut Det virker det som at noen jenter tror... Den fine muskuløse kroppen er ikke gratis:P Må bare presisere at jeg ikke tror at en muskuløs kropp kommer gratis
Gjest Gjest Skrevet 22. oktober 2008 #18 Skrevet 22. oktober 2008 Er vel ikke noe særlig å være en mann som ser ut som en spjæling og er breiere over hoftene enn skuldrene
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå