Gjest Gjest Skrevet 21. oktober 2008 #1 Skrevet 21. oktober 2008 Jeg er jente og må innrømme at jeg synes intelligente menn er utrolig sexy. Merker jeg at en mann er veldig intelligent, blir jeg svært lett betatt. Er det sånn for menn også? Eller er dette et fenomen som er mest vanlig for kvinner? Og hvor vanlig er det egentlig?
cilipili Skrevet 21. oktober 2008 #2 Skrevet 21. oktober 2008 Jeg kan bare svare for meg selv, og må si meg veldig enig med deg. Intelligens er utrolig sexy!
Gjest *Mim* Skrevet 21. oktober 2008 #3 Skrevet 21. oktober 2008 Jeg faller også for intelligens. Det trenger ikke nødvendigvis være en intellektuell, han kan like gjerne kunne noe på et praktisk felt.
Gjest Mr. O. Skrevet 21. oktober 2008 #4 Skrevet 21. oktober 2008 Tenner på intelligente jenter. ...er singel.
Gjest *Mim* Skrevet 21. oktober 2008 #5 Skrevet 21. oktober 2008 Tenner på intelligente jenter. ...er singel. Er det så få av oss?
Gjest Gjest Skrevet 21. oktober 2008 #6 Skrevet 21. oktober 2008 Ikke egentlig. Om dama er normalt oppegående eller Nobelpriskandidat spiller ikke noen særlig rolle, så lenge hun er trivelig - det er viktigere. Virker hun dum eller enkel, derimot...DET er avtennende.
Olive Skrevet 21. oktober 2008 #7 Skrevet 21. oktober 2008 Jeg er jente og må innrømme at jeg synes intelligente menn er utrolig sexy. Merker jeg at en mann er veldig intelligent, blir jeg svært lett betatt. Er det sånn for menn også? Eller er dette et fenomen som er mest vanlig for kvinner? Og hvor vanlig er det egentlig? Jeg tenner nesten mer på intellekt og ferdigheter enn jeg gjør på utseende. Særlig menn som skriver :rødme: Tror ikke dette er noe kvinnelig fenomen - da de fleste mennene jeg kjenner vil ha/har smarte damer. Det er vel ganske vanlig, utenom i såkalte kjipp-kjappkretser.
Gjest Gjest Skrevet 21. oktober 2008 #9 Skrevet 21. oktober 2008 Intelligens er en utrolig sexy egenskap!
Gjest Mr. O Skrevet 21. oktober 2008 #10 Skrevet 21. oktober 2008 Er det så få av oss? ..av oss? :gjeiper:
Gjest Gjest_Tone_* Skrevet 21. oktober 2008 #11 Skrevet 21. oktober 2008 Intelligens? Ja takk! (og motsatt; de dumme får gå alene hjem for min del)
Gjest Gjest_Natalie_* Skrevet 21. oktober 2008 #12 Skrevet 21. oktober 2008 Hm, jeg vet ikke. Spørs hva du legger i det å være intelligent. Selv er jeg så "heldig" å befinne meg langt fra gjennomsnittet, eller normalen for den saks skyld. Hvis jeg ikke går inn for å skjule det er dette noe mennene plukker opp ganske så raskt. Desto verre er det når jeg ser de prøver å imponere med kunnskap og jeg gjennomskuer dem. Eller, som noen få gjør, de påpeker det. Som et slags kompliment. Huff, det er enda verre! Da blir det slags lærer-elev-samtale Personlig er jeg ikke så glad i enveissamtaler. Mange av mine venninner er det. De faller for en som kan mye om et felt, hva som helst. Selv liker jeg gjensidig utfordring. Gjerne en uhøytidelig diskusjon/samtale om noe som opptar begge. Preget av begrunnelser og ironi. Ah.
Gjest Gjest Skrevet 22. oktober 2008 #15 Skrevet 22. oktober 2008 Jeg tenner på menn som er smarte... Utseendemessig faller oftere menn som er mindre smarte for meg. Hvis jeg da sier at jeg er det jeg er (yrkesmessig) så detter de av lasset. Har et par ganger prøvd å si at jeg jobber i parfymeri, eller at jeg er frisør. Da blir samtalen en helt annen... Hvis jeg sier det samme til en mann som er oppegående og smart, så snakker han ofte litt saktere, og mer forklarende.... Dette er på sida av tråden, men jeg syns det er fascinerende. Uansett, det som tenner meg mest seksuelt, er menn som kan få hjernen min til å vibrere....
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå