malo Skrevet 21. oktober 2008 #1 Skrevet 21. oktober 2008 Jeg har lagt på meg 10-15 kg de siste to årene, og kan ikke påstå at jeg trives med det. Men jeg mangler motivasjon. Noen gode råd ?
stjernekyss Skrevet 21. oktober 2008 #2 Skrevet 21. oktober 2008 Å jobbe mot å bli 10-15 kg lettere igjen? Å jobbe mot å passe inn i en fin kjole elns? Å jobbe mot å bli bedre i en fritidsaktivitet som betyr mye for deg? Ellers er det kanskje mest effektivt å slutte å vente på motivasjonen og bare sette i gang. Motivasjonen kommer med følelsen av mestring etter hver endt trening Og ikke minst når du ser at kiloene forsvinner andre steder enn i fantasien Lykke til
Timeglasset Skrevet 22. oktober 2008 #3 Skrevet 22. oktober 2008 Jeg fikk motivasjon ved å fortelle flere rundt meg hva jeg var i gang med. Jeg har ikke tenkt til å skuffe dem og derfor er det motiverende. Jeg har også laget en oversikt over vekt og cm som jeg oppdaterer hver uke når jeg har veiedag, og denne har jeg hengt på kjøleskapet. Det hjelper meg med å holde tilbake på matinntaket. Jeg vet ikke om det kan fungere for deg?
malo Skrevet 22. oktober 2008 Forfatter #4 Skrevet 22. oktober 2008 Å jobbe mot å bli 10-15 kg lettere igjen? Å jobbe mot å passe inn i en fin kjole elns? Å jobbe mot å bli bedre i en fritidsaktivitet som betyr mye for deg? Ellers er det kanskje mest effektivt å slutte å vente på motivasjonen og bare sette i gang. Motivasjonen kommer med følelsen av mestring etter hver endt trening Og ikke minst når du ser at kiloene forsvinner andre steder enn i fantasien Lykke til Bra sagt , motivasjonen kommer vel ikke bankende på døren (uheldigvis he he) Skal nå ut å gå meg en tur og rake løv. Får vel kansje sette opp en stor lapp på kjøleskapet også takk skal du ha
stjernekyss Skrevet 22. oktober 2008 #5 Skrevet 22. oktober 2008 Bra sagt , motivasjonen kommer vel ikke bankende på døren (uheldigvis he he) Skal nå ut å gå meg en tur og rake løv. Får vel kansje sette opp en stor lapp på kjøleskapet også takk skal du ha Any time
Gjest Nybegynner Skrevet 22. oktober 2008 #6 Skrevet 22. oktober 2008 Jeg er så heldig at jeg har en arbeidsgiver som lar ansatte bruke èn time av arbeidstida pr uke på trening. Det forutsetter at vi trener minst like mye utenom arbeidstid, og jeg er såpass pliktoppfyllende at jeg ikke klarer jukse. Lett tvang funker for meg;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå