Gjest H.I Skrevet 21. oktober 2008 #1 Skrevet 21. oktober 2008 Jeg bruker nå id minderalfoundation men har tørr hud, og føler jeg ikke får til å legge den pent lengre... Smelter liksom ikke inn i huden heller, og tørre områder kommer bare neda mere frem. Har lys hud med rosaskjær, så har brukt founation med gultone for å dempe litt. Bruker fairly light vinterstid og medium beige somemrstid. Har nå lyst til å forsøke E.M da jeg har hørt mye bra om den. Men hvilken(e) farger bør jeg gå for tror dere?? og hvilken foundationtype?? (har litt sorte prikker og kviser)
Gjest Deception Skrevet 22. oktober 2008 #2 Skrevet 22. oktober 2008 Både fairly light og medium beige er ikke egentlig gultonet, men nøytrale, dvs. balanserte mellom gult og rødt. Når det gjelder EDM, tror jeg du kan teste ut både fairly light beige og medium beige neutral; selv har jeg erfaring med sistnevnte i Original Glo; den minst dekkende utgaven som har litt skimmer. Hvis du har lyst på noe dekkende, kan du jo forsøke Intensive, men det er mulig fargene er litt annerledes der. Bestill en prøvepakke, så får du testet i ro og mak; du betaler kun for portoen, litt over 5 USD.
Hilde Christina Skrevet 22. oktober 2008 #3 Skrevet 22. oktober 2008 Jeg brukte 1.2 Fairly Light fra ID og bruker nå Fairy Light fra EM. Vær obs på at intensive formulaen har en litt mørkere farge enn de andre.
Gjest HI Skrevet 22. oktober 2008 #4 Skrevet 22. oktober 2008 Tusen takk for god hjelp!! hvordan bestiller jeg prøvesett da?? for jo lagt et kit i handlekurven, men hvordan velger jeg farge??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå