Gjest Gjest_anonym_* Skrevet 21. oktober 2008 #1 Skrevet 21. oktober 2008 Hvordan liker du pikker hårete, stusset eller barbert?
Gjest Anatomi-pedagogen Skrevet 22. oktober 2008 #2 Skrevet 22. oktober 2008 Pikker har ikke hår. Håret er konsentrert rundt pikk-roten pluss pungen.
Gjest Betty89 Skrevet 22. oktober 2008 #3 Skrevet 22. oktober 2008 Samme hvordan håret ser ut så lenge det er typen min sin
MaryJ Skrevet 22. oktober 2008 #4 Skrevet 22. oktober 2008 Glattbarbert. for tenk. kjønnshår er usexy.
Gjest Gjest Skrevet 22. oktober 2008 #8 Skrevet 22. oktober 2008 Pikker har ikke hår. Håret er konsentrert rundt pikk-roten pluss pungen. Feil, hvis du ser nøyere etter vil du legge merke til at det er hår på selve penisen også.
Gjest Gjest Skrevet 22. oktober 2008 #9 Skrevet 22. oktober 2008 Feil, hvis du ser nøyere etter vil du legge merke til at det er hår på selve penisen også. Signerer Forundrer meg litt at ingen flere her inne bekreftet det. Dere har da hatt hundrevis av sexpartnere og burde vite litt og annet om en penis, hehe Godt med pikk, eller hva jenter
Gjest Gjest_lille_* Skrevet 23. oktober 2008 #10 Skrevet 23. oktober 2008 Jeg liker veldig godt glattbarbert fordi det føles/er mer hygienisk og behagelig... Men så lenge det ikke er en skog nedi der, er jeg fornøyd!!
Nøste Skrevet 23. oktober 2008 #11 Skrevet 23. oktober 2008 Glattbarbert. for tenk. kjønnshår er usexy. [/quote Kjønnshår er ikke usexy synes jeg da.
B.A. Skrevet 24. oktober 2008 #12 Skrevet 24. oktober 2008 Liker best stusset eller barbert jeg. Trenger ikke være helt glatt så lenge jeg finner frem
Gjest Gjest Skrevet 24. oktober 2008 #13 Skrevet 24. oktober 2008 Glattbarbert. for tenk. kjønnshår er usexy. Kjønnshår er utrolig sexy! Skal selvfølgelig ikke være fri vekst,man stusser etter behov. Jeg er så glad at dama har begynt å la håret gro,hun er liksom mere KVINNE.
Candle Skrevet 24. oktober 2008 #14 Skrevet 24. oktober 2008 Enig! Kjønnshår er knall sexy!! Liker det fordi det er så mandig! Tenker ikke noe særlig over at det er uhygienisk, for det kan vel ikke være noe særlig mindre hygienisk mer hår..
Gjest Gjest_Jinx_* Skrevet 24. oktober 2008 #15 Skrevet 24. oktober 2008 Jeg liker at typen har stusset håret rundt pikken, og at pungen er glatt. Blowjobs er ikke like fristende når det er "hår i veien"..! Selv er jeg glattbarbert, og tror aldri jeg noen gang går tilbake til å være hårete, må isåfall bli en liten stripe el.l Kun mine personlige preferanser, hva andre gjør,- driter jeg i..
soph Skrevet 24. oktober 2008 #16 Skrevet 24. oktober 2008 Ah, liker ikke glattbarbert. Det ser så.. nakent ut. :/ Liker ikke stor busk heller. Må være en greie i mellom. Som allerede sagt, hår er mandig.
Coexist Skrevet 24. oktober 2008 #17 Skrevet 24. oktober 2008 Sier det samme som flere andre jeg; bryr meg ikke så mye så lenge det er kjæresten sin (: Jeg trooor jeg hadde freaket litt ut hvis han plutselig var helt glattbarbert... Blir så, baby.
Teriyaki Skrevet 24. oktober 2008 #18 Skrevet 24. oktober 2008 Hmm..Så lenge det er stusset så er nå jeg fornøyd. Men ellest må jeg legge til det at selv om jeg har hatt "nærbilde" av pikken til kjæresten min mange ganger, har jeg aldri sett hår på selve pikken, så det var jo litt rart, da. Menmen!
Gjest Gjest Skrevet 24. oktober 2008 #19 Skrevet 24. oktober 2008 Hmm..Så lenge det er stusset så er nå jeg fornøyd. Men ellest må jeg legge til det at selv om jeg har hatt "nærbilde" av pikken til kjæresten min mange ganger, har jeg aldri sett hår på selve pikken, så det var jo litt rart, da. Menmen! Jeg for min del har hår ca 2 cm ut på snabelen,trur det er helt vanlig.
Gjest Alabama Skrevet 24. oktober 2008 #20 Skrevet 24. oktober 2008 Enig! Kjønnshår er knall sexy!! Liker det fordi det er så mandig!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå