Gjest Gjest Skrevet 21. oktober 2008 #1 Del Skrevet 21. oktober 2008 Vi er mange som beundrer stilen hennes, men er det noen av kgs brukere som faktisk har latt seg inspirere til å revolusjonere stilen sin? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SnillMito Skrevet 21. oktober 2008 #2 Del Skrevet 21. oktober 2008 Ja, jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 21. oktober 2008 #3 Del Skrevet 21. oktober 2008 Ja, jeg. Bilder? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 22. oktober 2008 #4 Del Skrevet 22. oktober 2008 Wow, carrie er kjent for haute couture og sine manolo blahniks. Hvor handler du dette? I siste fil brukte hun masse vivienne westwood, brudekjolen bl.annet, og den var jo berre lekker! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Marillia Skrevet 22. oktober 2008 #5 Del Skrevet 22. oktober 2008 Nei, jeg kjører ikke Carrie-stil. Jovisst er dama kult og trendy, men jeg hadde sett ut som om jeg var på vei til et karneval, om jeg hadde kledd meg sånn. Det er rett og slett ikke min stil... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Antoinette Skrevet 22. oktober 2008 #6 Del Skrevet 22. oktober 2008 Figuren Carrie har inspirert meg til å bruke mer kjoler, men skulle jeg kopiert stilen hennes hadde jeg sett ut som en klovn. Og Manolos med sine tynne lærsåler er ikke gangbart på våte norske veier. Jeg har mer sans for skeuspillerinnen SJP sin private stil med dempede farger og sin litt minimalistiske stil med vekt på eleganse og grasiøsitet. SJP har danset ballett og vet å føre seg, der har norske kvinner mye å lære, dette med å rette seg opp i ryggen ;-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mischa Skrevet 22. oktober 2008 #7 Del Skrevet 22. oktober 2008 (endret) Som Antoinette sier så er ikke alltid stilen til Carrie egnet for norske forhold! Det er litt begrenset hvor ofte man kan trippe rundt i sandaler og gå med søte sommerkjoler dessverre Jeg elsker stilen til Carrie og vil gjerne la meg inspirere, men hadde jeg kjørt stilen hennes tror jeg folk hadde sett rart på meg. Jeg ville følt meg altfor overpyntet og fargerik i et land hvor standarden er sort skinnjakke og grå skinnyjeans. Endret 22. oktober 2008 av Mischa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sisu Skrevet 22. oktober 2008 #8 Del Skrevet 22. oktober 2008 Som Antoinette sier så er ikke alltid stilen til Carrie egnet for norske forhold! Det er litt begrenset hvor ofte man kan trippe rundt i sandaler og gå med søte sommerkjoler dessverre Jeg elsker stilen til Carrie og vil gjerne la meg inspirere, men hadde jeg kjørt stilen hennes tror jeg folk hadde sett rart på meg. Jeg ville følt meg altfor overpyntet og fargerik i et land hvor standarden er sort skinnjakke og grå skinnyjeans. Enig! Men egentlig synd at vi ikke pynter oss litt mer, da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Ulla* Skrevet 22. oktober 2008 #9 Del Skrevet 22. oktober 2008 Jeg har absolutt blitt litt inspirert, spesielt til å bruke mer kjoler og høye hæler. Men mye mer moderat enn henne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Antoinette Skrevet 22. oktober 2008 #10 Del Skrevet 22. oktober 2008 Det er fullt mulig å pynte seg litt mer men samtidig være varm og kunne gå på snø/is uten å skli. Litt gøy at det er så fokus på sommerkjoler og Manolos i Sex and the City når New York som by har svært markante årstider. Ta en titt på et kart dere som ikke tror meg, New York City ligger ikke ved ekvator ;-) Man kan være superchic i kjole med skjorte under, tykke ullstrømpebuker og varme forede vinterstøvletter, og så mye lekre jakker og kåper det finnes i butikkene nå, det er jo bare å slå seg løs :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 22. oktober 2008 #11 Del Skrevet 22. oktober 2008 oh yeah, den velkjente Carrie stilen med "kjole med skjorte under, tykke ullstrømpebuker og varme forede vinterstøvletter"....... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest missLady Skrevet 22. oktober 2008 #12 Del Skrevet 22. oktober 2008 Jeg skulle gjerne gjort det, men stilen passer ikke inn i kalde Norge, og jeg hadde vært totalt overpyntet hver eneste dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Antoinette Skrevet 22. oktober 2008 #13 Del Skrevet 22. oktober 2008 oh yeah, den velkjente Carrie stilen med "kjole med skjorte under, tykke ullstrømpebuker og varme forede vinterstøvletter"....... Når folk sier Carrie-stil så tenker alle blomstrede kjoler og åpne sandaler. Men se serien igjen så vil du finne flere eksempler på det jeg nevner. Carrie tar en lekker kjole og putter en skjorte under, tar på tettere strømper og støvletter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 22. oktober 2008 #14 Del Skrevet 22. oktober 2008 For dere som har lyst å bruke penskoen deres selv når det er litt vått og kaldt ute, sjekk ut denne: SWIMS city slipper finnes også i en varriant hvor tekstil(neopren) dekker ovresiden av foten også: SWIMS city slipper 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 22. oktober 2008 #15 Del Skrevet 22. oktober 2008 Dette blir bare bedre og bedre.. swim slipper...... sex and the city på norsk også ullsokkene til Carrie da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_caskr_* Skrevet 22. oktober 2008 #16 Del Skrevet 22. oktober 2008 Nei, og har aldri sett SATC. Men denne høsten har jeg vært modig og brukt skjørt til hverdags én gang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Trulta_* Skrevet 22. oktober 2008 #17 Del Skrevet 22. oktober 2008 Oi! Jeg synes de SWIMS city slipper var freshe! Søkte litt på nett og fant enda flere bilder av de. her og her.De lilla var kule. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 22. oktober 2008 #18 Del Skrevet 22. oktober 2008 Nei, jeg kjører min egen stil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Quirky_* Skrevet 22. oktober 2008 #19 Del Skrevet 22. oktober 2008 SATC hadde sin glanstid da jeg utviklet min egen stil, så Carrie har inspirert meg veldig mye, først og fremst til å kombinere klær på uventede og orignale måter. Og jeg har blitt enda mer glad i upraktiske, men fantastiske, heels. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Catwoman Skrevet 23. oktober 2008 #20 Del Skrevet 23. oktober 2008 Er new york så veldig mye varmere enn Norge da? Sør-Norge. De har kanskje ikke så kalde vintere som her - men de har jo snø. Etter min mening har ikke Carrie en stil - hun bruker alt mulig. Jeg har nok sikkert blitt inspirert av noe av kombinasjonene hennes. Hun har jo nesten ikke noen begrensninger på hva man kan kombinere og matche. Hun har utrolig mye stilig - men som andre nevner hadde jeg nok følt meg som en klovn og jeg skulle bruke noe av det. http://www.hbo.com/city/img/look/carrie/se...schiatiedye.jpg - dette antreket synes jeg er superstilig. Du ser det bedre i den episoden hun har det på seg enn på dette bildet da. http://www.hbo.com/city/img/look/carrie/se...ledlayerdre.jpg - men denne kjolen. Når går man med noe sånt liksom? Selv hvis jeg skulle i stivpynta gallaselskap ville jeg følt at dette er too mutch. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå