Gå til innhold

Solgunns Boutique

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei :)

Jeg har sett meg ut en Mori Lee-kjole på nettet, men det er lettere sagt enn gjort å finne den i butikk :sukk: ..

De har den ikke inne på Brudesenteret i drammen, men de kan bestille den inn om jeg ønsker det. (Da binder jeg meg til butikken, men ikke kjolen dersom jeg ikke lilker den når den kommer, så det er helt greit).

Har sett at Solgunns Boutique på Lillestrøm fører Mori Lee. Noen som vet om de har godt utvalg av dette merket der? Erfaringer med denne butikken?

Jeg har så og si bestemt meg for denne og kommer til å bestille den uansett, men hadde jo blitt veldig glad om jeg fikk se den "live" :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg droppet å dra innom Solgunns pga dårlig rykte og mine venninners dårlige erfaringer... er visst dårlig service!

Skrevet
Jeg droppet å dra innom Solgunns pga dårlig rykte og mine venninners dårlige erfaringer... er visst dårlig service!

Jeg har og hørt mye rart om de... sure ekspeditører, bruder som har blitt kalt feite, får oppgitt at kjolen er ny, men så viser det seg at den har flekker og har vært brukt før, kjolene har et annet navn slik at man ikke kan finne den på nettet etc...

Men dersom ts kun skal innom for å se kjolen og heller bestille den et annet sted så kan man jo stålsette seg for litt dårlig service ;)

Skrevet

De har ikke lenger Mori Lee, jeg har sjekket.

Anbefaler Drammen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...