^me^ Skrevet 21. oktober 2008 #1 Skrevet 21. oktober 2008 (endret) jeg har dilla på parfymer og har nettopp kjøpt meg en parfyme som jeg falt pladask for ved første sniff i esteique butikken for noen uker siden! den heter fuel for life unlimited by diesel (ikke den hvite men brune flaska) så nå er den den nye yndlingen i hylla. jeg har alltid vært svak for friske og lette lukter, men har for tiden gått over til litt tyngre (ikke tunge men litt tyngre enn lett, mer feminin og sexy lukter) Det står at den er laget mer med tanke på damer i 30 års alderen. jeg selv er bare 22..menmen..den kan minne litt om den forrige christina aguilera parfymen i lukt og tyngde. Perfekt til høstmørket:) likte ikke den andre fuel for life parfymen (den hvite varianten), den ble for tung for meg igjen. hvilken er din yndling i parfymehylla akkuratt nå? Endret 21. oktober 2008 av ^me^
Gjest Raptuza Skrevet 21. oktober 2008 #2 Skrevet 21. oktober 2008 Har ikkje kjøpt meg noko nytt, har så mange i hylla. Men i det siste har eg brukt mykje Britney Spears Fantasy.
Gjest Gjest Skrevet 21. oktober 2008 #4 Skrevet 21. oktober 2008 Flowerbomb er min nåværende favoritt.
Gjest Gjest Skrevet 22. oktober 2008 #5 Skrevet 22. oktober 2008 Mariah Carey Luscious pink Kjendisparfymer er ikke min stil lenger - nå syns jeg nesten alle lukter billlig, men luscious pink var bare herlig
roadkiller Skrevet 22. oktober 2008 #7 Skrevet 22. oktober 2008 Min yndling er nettopp denne diesel, fuel for life, jeg har brukt den snart i et år:-))
Mischa Skrevet 22. oktober 2008 #8 Skrevet 22. oktober 2008 Lolita Lempicka 'L' er nok min favoritt om dagen
Parfumfreek Skrevet 22. oktober 2008 #9 Skrevet 22. oktober 2008 Hm - Det er et vanskelig spørsmål .. Men jeg får gjerne litt dilla på de nyeste da. Akkurat nå bruker jeg mest L'Artisan Tea for Two + tester ut masse L'Artisan prøver
Rexina Skrevet 22. oktober 2008 #13 Skrevet 22. oktober 2008 Clean Warm Cotton. Skal bestille fra Ebay nå Fått mamma frelst også Den er deilig!
RockerGirl Skrevet 22. oktober 2008 #14 Skrevet 22. oktober 2008 J-lo Glow. Den nesten hvite flaska, mener det var den som kom først. Elsker den lukta :D
angeleyes Skrevet 23. oktober 2008 #16 Skrevet 23. oktober 2008 Akkurat nå synes jeg Amor Amor er den beste. Lukter så godt.
Christal Skrevet 23. oktober 2008 #18 Skrevet 23. oktober 2008 Jean Paul Gaultier’s Ma Dame og for mannfolk - Versace pour homme :rødme:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå