Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

jeg har dilla på parfymer og har nettopp kjøpt meg en parfyme som jeg falt pladask for ved første sniff i esteique butikken for noen uker siden!

den heter fuel for life unlimited by diesel (ikke den hvite men brune flaska)

så nå er den den nye yndlingen i hylla.

jeg har alltid vært svak for friske og lette lukter, men har for tiden gått over til litt tyngre (ikke tunge men litt tyngre enn lett, mer feminin og sexy lukter)

Det står at den er laget mer med tanke på damer i 30 års alderen. jeg selv er bare 22..menmen..den kan minne litt om den forrige christina aguilera parfymen i lukt og tyngde. Perfekt til høstmørket:)

likte ikke den andre fuel for life parfymen (den hvite varianten), den ble for tung for meg igjen.

hvilken er din yndling i parfymehylla akkuratt nå?

Endret av ^me^
Videoannonse
Annonse
Gjest Raptuza
Skrevet

Har ikkje kjøpt meg noko nytt, har så mange i hylla. Men i det siste har eg brukt mykje Britney Spears Fantasy.

Skrevet

Ma Dame fra Jean Paul Gaultier :)

Skrevet

Mariah Carey Luscious pink

Kjendisparfymer er ikke min stil lenger - nå syns jeg nesten alle lukter billlig, men luscious pink var bare herlig :)

Skrevet

Min yndling er nettopp denne diesel, fuel for life, jeg har brukt den snart i et år:-))

Skrevet

Lolita Lempicka 'L' er nok min favoritt om dagen :)

Skrevet

Hm - Det er et vanskelig spørsmål ..

Men jeg får gjerne litt dilla på de nyeste da. Akkurat nå bruker jeg mest L'Artisan Tea for Two + tester ut masse L'Artisan prøver

Skrevet

Clean Warm Cotton. Skal bestille fra Ebay nå:) Fått mamma frelst også:) Den er deilig!

Skrevet

J-lo Glow. Den nesten hvite flaska, mener det var den som kom først. Elsker den lukta :D

Skrevet

Akkurat nå synes jeg Amor Amor er den beste. Lukter så godt.

Skrevet

Jean Paul Gaultier’s Ma Dame

og for mannfolk - Versace pour homme :rødme:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...