Gå til innhold

Sprengte små blodkar i ansikt

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_tulla_*
Skrevet

Hei,

Er det noen som har erfaring med å få fjernet ganske små sprengte blodkar i ansiktet hos hudpleier? Har noen på nesevingene og litt i kinnene og lurer på om man får gode resultater på denne måten. Og fjernes de for godt?

Glad for alle tilbakemeldinger!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Jeg tok laserbehandlinger hos en hudlege i Oslo. Det var sinnssykt vondt da han holdt på, men jeg føler at resultatet ble bra. Blodkarene rundt nesen forsvant ikke, men de jeg hadde på kinnet gikk bort :)

Skrevet

Ja, laser är bäst i det fallet. Finns lite olika varianter på kliniker, vilket jag tycker du ska gå till i så fall. Inte till en skönhetssalong.

Här har jag även lite tips du kan läsa, på produkter som kan ha viss eller god effekt på måttliga ytliga kärl just i ansiktet.

http://skindeepbyjean.blogg.se/2008/june/j...-k.html#comment

MVH

Jean

www.skindeepbyjean.blogg.se

Gjest Gjest_Gunilla_*
Skrevet
Hei,

Er det noen som har erfaring med å få fjernet ganske små sprengte blodkar i ansiktet hos hudpleier? Har noen på nesevingene og litt i kinnene og lurer på om man får gode resultater på denne måten. Og fjernes de for godt?

Glad for alle tilbakemeldinger!

Jeg fikk fjernet blodkar hos min hudlege med laser. Hadde veldig god effekt på meg. Tror ikke jeg ville latt en hudlege stå for den behandlingen så er du sikker på at resultatet blir bra. Tre år siden jeg fikk behandlingen og har ikke fått noe tilbake

Skrevet

Heia,jeg har gjort det hos hudpleier,delte det opp i 4 ganger for fy det var grisevondt men verd smerten,he he.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...