Gjest julefrelst Skrevet 21. oktober 2008 #1 Skrevet 21. oktober 2008 Hei. Skal på juleshopping til London. Er det en koselig og kanksje litt romantisk by? Fin julestemning?Noen spesielt fine plasser?
Gjest Gjest Skrevet 21. oktober 2008 #2 Skrevet 21. oktober 2008 Hei. Skal på juleshopping til London. Er det en koselig og kanksje litt romantisk by? Fin julestemning?Noen spesielt fine plasser? London er en storby. Koselig og romantisk er ikke de første ordene jeg ville brukt om byen. Kan tenke meg at Harrods julepyntet er et syn. Det er forresten en stor helårs juleavdeling der også
Gjest Lille Bie Skrevet 22. oktober 2008 #3 Skrevet 22. oktober 2008 Jeg er faktisk en av de som synets london er en koselig by jeg! I jula så er omtrent hele Oxford street opplyst og pyntet med juledekorasjoner, og utstillingsvinduene er pyntet til randen! Menneskene rundt om er småstresset, alle tripper rundt og bærer på en masse poser,gaver, kaker, dekorasjoner, trær osv men alle likevell utrolig hyggelige, slik som kun briter kan være Nå kan det vel kanskje sies at jeg er litt inhabil, iom at jeg elsker England og da spesilelt London Men altså, om du tenker på å ta deg en tur til London i førjulstida, så annbefales det på det sterkeste, du kommer nok på ingen måte til å bli skuffet! Det er utrolig praktisk om du "tør" å ta deg fram med undregrunnen, du får se London på en helt annen måte da, Covent Garden, Portobello Road, Camden Lock mm. er nydelige markeder! Også kommer du deg unna Den standard turismen God tur!
Gjest Sisu Skrevet 22. oktober 2008 #4 Skrevet 22. oktober 2008 Anbefaler London av hele mitt hjerte!!
Mamma1 Skrevet 22. oktober 2008 #5 Skrevet 22. oktober 2008 Anbefaler også London, men ikke til shopping- viss du ikke er stinn av penger da..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå