Gjest julefrelst Skrevet 21. oktober 2008 #1 Del Skrevet 21. oktober 2008 Hei. Skal på juleshopping til London. Er det en koselig og kanksje litt romantisk by? Noen spesielt fine plasser? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kihn Skrevet 21. oktober 2008 #2 Del Skrevet 21. oktober 2008 Det vil jeg ikke påstå, men om du skal dit i juletider er det nok veldig koselig bare det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Elisabeth_* Skrevet 21. oktober 2008 #3 Del Skrevet 21. oktober 2008 Hei. Skal på juleshopping til London. Er det en koselig og kanksje litt romantisk by? Noen spesielt fine plasser? Om du liker travelt,hektisk og bråkete storbyliv, så ja. Men det er en opplevelse ,uten tvil. Har vært der mange ganger , jeg har ikke sansen for London. Men det er jeg,da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 21. oktober 2008 #4 Del Skrevet 21. oktober 2008 Jeg eeeelsker London, har vært der mange ganger på forskjellige årstider. Men jeg må innrømme at desember i London ble en skuffelse. Julegatepynten deres var for kald, ikke noe koselig, mest kommers. Det året jeg var der var Istid 2 aktuell på kino. Tror det var Oxford Street som hadde figurer derfra (som flate plakater omtrent) som julegatepynt. Jeg har ikke noe imot animasjonsfilmer, men det ble ikke koselig eller julerelatert. London er en nydelig by med utrolig mye å by på, men jeg tror aldri jeg skal dit igjen i desember. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
thapara Skrevet 22. oktober 2008 #5 Del Skrevet 22. oktober 2008 Jeg elsker også London, men har ikke vært der i julen enda.. Kanskje neste år? :D Vi pleier å bo på Notting hill et sted, der er det billig, mange små fine butikker og mange fine spisesteder. Pluss markedet da! Også pleier vi alltid å bruke en dag i Covent Garden. Vin og levende musikk Kanskje jula ikke er den beste tiden, men folk har forskjellig smak, og det er sikkert ikke det samme hvert år heller.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nemesis Skrevet 22. oktober 2008 #6 Del Skrevet 22. oktober 2008 Jeg synes ikke Londen er noe spesielt koselig. Det er mye bråk, folk osv.. Men man kan jo alltids finne plasser som ikke er like bråkete som Oxford street Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 22. oktober 2008 #7 Del Skrevet 22. oktober 2008 Jeg liker London generelt, men det er en fullstendig jævlig by å gå på juleshopping i. Anbefales absolutt ikke i desember. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 22. oktober 2008 #8 Del Skrevet 22. oktober 2008 Gjest over som skriver igjen.. ser at du allerede skal der, så advarselen kom vel litt sent! Bare vær forberedt på at du går og står i kø hele dagen og kan slite med å finne steder å sitte og spise. Så bruk gode sko, og kanskje begynn litt tidlig om morgenen på shoppingen før det blir stappa fullt. Jeg traska bare rundt Oxford street i jula omtrent, sikkert fullstendig mulig å finne roligere og mer romantiske gater. Nå er jeg ikke så kjent i London, men en bra guidebok kan sikkert gi noen tips. For en ung person med utholdenhet og tålmodighet for hektisk shoppingstyr, så er det jo en genial by med tanke på utvalget og sånt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
thapara Skrevet 22. oktober 2008 #9 Del Skrevet 22. oktober 2008 Gjest over som skriver igjen.. ser at du allerede skal der, så advarselen kom vel litt sent! Bare vær forberedt på at du går og står i kø hele dagen og kan slite med å finne steder å sitte og spise. Så bruk gode sko, og kanskje begynn litt tidlig om morgenen på shoppingen før det blir stappa fullt. Jeg traska bare rundt Oxford street i jula omtrent, sikkert fullstendig mulig å finne roligere og mer romantiske gater. Nå er jeg ikke så kjent i London, men en bra guidebok kan sikkert gi noen tips. For en ung person med utholdenhet og tålmodighet for hektisk shoppingstyr, så er det jo en genial by med tanke på utvalget og sånt! Om man klager på London etter å ha vært i Oxford st. har man ikke akkurat grunnlag for å si noe om _London_. Jeg er vanligvis innom Top Shop ol. i Oxford st. en gang i løpet av ferien, men det er virkelig ikke stedet å tilbringe ferien. Uansett hvilken sesong du velger er det overbefolket, køete og masete. Men London er så uendelig mye mer! Les litt i Lonely Planet, rough guides, og andre bøker, ta bussen rundt i byen en dag, og hopp av et sted som ser morsomt ut! Det lille markedet som er diagon alley i Harry Potter er f. eks veldig koselig! Du får det nok veldig fint Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 22. oktober 2008 #10 Del Skrevet 22. oktober 2008 Om man klager på London etter å ha vært i Oxford st. har man ikke akkurat grunnlag for å si noe om _London_. Jeg er vanligvis innom Top Shop ol. i Oxford st. en gang i løpet av ferien, men det er virkelig ikke stedet å tilbringe ferien. Uansett hvilken sesong du velger er det overbefolket, køete og masete. Men London er så uendelig mye mer! Les litt i Lonely Planet, rough guides, og andre bøker, ta bussen rundt i byen en dag, og hopp av et sted som ser morsomt ut! Det lille markedet som er diagon alley i Harry Potter er f. eks veldig koselig! Du får det nok veldig fint Jeg er en av dem som "klaget" på London og nevnte Oxford Street i samme åndedrag. Nå var bare Oxford Street et eksempel på hva jeg ikke syntes var så koselig der i desember. Det betyr ikke at jeg ikke har sett andre deler av London. Er sjelden i Oxford Street, men står ved det jeg sa om at London var en skuffelse i desember. Men vi har jo forskjellige preferanser, så det er jo naturlig at vi er litt uenige. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå