fuerza Skrevet 21. oktober 2008 #1 Skrevet 21. oktober 2008 På Cubus henger det en plakat over jakkene at det er -25% på dem. Jeg kjøpte en jakke der, som var priset 499 kr. Jeg antok at det var 25 % avslag fra den prisen, men når jeg kom i kassa måtte jeg betale 499 kr.. Jeg ble litt perpleks, så jeg betalte og gikk.. men om det er slik at jeg skal ha 25% avslag på den så går jeg tilbake. Noen som vet om prisene på jakkene på Cubus er nedsatt, eller om det nedsettes 25% når det slåes inn i kassen?
FoxyFish Skrevet 21. oktober 2008 #2 Skrevet 21. oktober 2008 Jeg synes du rett og slett skal ta med jakken og kvitering tilbake til butikken og spørre De som jobber der vet vel det best.
fuerza Skrevet 21. oktober 2008 Forfatter #3 Skrevet 21. oktober 2008 Ja, hvis det er ingen her som vet noe helt sikkert, så blir det til at jeg gjør det Er bare det at det er litt stress å komme seg dit. Men det er jo mitt problem
Gjest Gjest Skrevet 21. oktober 2008 #4 Skrevet 21. oktober 2008 Hvorfor spurte du ikke FØR du betalte?
FangeLiv Skrevet 21. oktober 2008 #5 Skrevet 21. oktober 2008 Hvorfor spurte du ikke FØR du betalte? Fordi hun var sikker på at det VAR 25% rabatt, så da var det ikke noe å spørre om før etterpå.
Gjest Gjest Skrevet 21. oktober 2008 #6 Skrevet 21. oktober 2008 På Cubus.no står det alle jakker -25%. Kan kanskje sjekke der hva prisen på jakken du kjøpte er og om du har fått denne rabatten. Om ikke SKAl du ha avslag på den, og da ville jeg har gått tilbake til butikken
Ambivalent Skrevet 21. oktober 2008 #7 Skrevet 21. oktober 2008 Det har skjedd hos meg at jeg har måttet "opplyse" hun bak disken på Cubus om at det var så og så mange prosent avslag på det plagget jeg kjøpte. Hun hadde tydeligvis glemt det eller noe, så det kan jo være det som har skjedd hos deg. Er sikkert bare å gå tilbake med jakke og kvittering og spørre.
fuerza Skrevet 22. oktober 2008 Forfatter #8 Skrevet 22. oktober 2008 Det var gjort en feil. Jeg fikk tilbake penger når jeg snakket med dem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå