Gå til innhold

Cubus, alle jakker -25%

Anbefalte innlegg

Skrevet

På Cubus henger det en plakat over jakkene at det er -25% på dem. Jeg kjøpte en jakke der, som var priset 499 kr. Jeg antok at det var 25 % avslag fra den prisen, men når jeg kom i kassa måtte jeg betale 499 kr.. Jeg ble litt perpleks, så jeg betalte og gikk.. men om det er slik at jeg skal ha 25% avslag på den så går jeg tilbake. Noen som vet om prisene på jakkene på Cubus er nedsatt, eller om det nedsettes 25% når det slåes inn i kassen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes du rett og slett skal ta med jakken og kvitering tilbake til butikken og spørre :) De som jobber der vet vel det best.

Skrevet

Ja, hvis det er ingen her som vet noe helt sikkert, så blir det til at jeg gjør det :) Er bare det at det er litt stress å komme seg dit. Men det er jo mitt problem :)

Skrevet
Hvorfor spurte du ikke FØR du betalte?

Fordi hun var sikker på at det VAR 25% rabatt, så da var det ikke noe å spørre om før etterpå.

Skrevet

På Cubus.no står det alle jakker -25%. Kan kanskje sjekke der hva prisen på jakken du kjøpte er og om du har fått denne rabatten. Om ikke SKAl du ha avslag på den, og da ville jeg har gått tilbake til butikken :)

Skrevet

Det har skjedd hos meg at jeg har måttet "opplyse" hun bak disken på Cubus om at det var så og så mange prosent avslag på det plagget jeg kjøpte. Hun hadde tydeligvis glemt det eller noe, så det kan jo være det som har skjedd hos deg. :) Er sikkert bare å gå tilbake med jakke og kvittering og spørre.

Skrevet

Det var gjort en feil. Jeg fikk tilbake penger når jeg snakket med dem :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...