Gjest Gjest Skrevet 21. oktober 2008 #1 Skrevet 21. oktober 2008 Hei. Jeg slanker meg og ligger på rundt 1300 kcal pr. dag. Dersom jeg trener bør jeg da innta mer mat? F eks hvis jeg trener bort 1000 kcal, bør jeg til sammen den dagen spise 2300kcal? Tuuuusen takk for svar:)
Gjest Gjest Skrevet 21. oktober 2008 #3 Skrevet 21. oktober 2008 Hei. Jeg slanker meg og ligger på rundt 1300 kcal pr. dag. Dersom jeg trener bør jeg da innta mer mat? F eks hvis jeg trener bort 1000 kcal, bør jeg til sammen den dagen spise 2300kcal? Tuuuusen takk for svar:) For å gå ned i vekt bør du ligge under dagsbehovet inkl trening. Ligger du på 1800 går du ned en halv kilo i uka, fordi du går 3500 kalorier i minus per uke. Men du bør definitivt spise mer enn 1300 når du trener.
Gjest Gjest Skrevet 21. oktober 2008 #4 Skrevet 21. oktober 2008 Eh ja. Det var altså det jeg trodde, men jeg leste om en som slanket seg på vektklubb.no og hun hadde vært forsiktig med å spise opp treningskaloriene.. Men det blir jo helt feil når jeg tenker meg om...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå