Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har fått lagt på acryl-negler 3 ganger i neglebar, men allerede etter 2-3 dager har de begynt å flasse/løsne nede ved negleroten. Og når det er begynt å bli litt å fingre på der, så klarer jeg ikke la være å pille på de. Og vips så har jeg klart å få løsnet hele neglen. Selvsagt blir neglen under skadet, og det tar lang tid før neglen har vokst ut fin igjen.

Er det noen som har hatt samme problem, eller har en løsning/forklaring på hvorfor de ikke vil sitte skikkelig fast. Eller er det sånn at acryl-negler kan pelles av?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg får alltid litt som løsner, pleier å ta litt negllim og fikse det med engang og file overgangene, det er superviktig! Og du skal Får du unormalt mye så kan det hende at negldesigneren gjør en dårlig jobb, eller så vil det ikke feste så godt på akkurat dine negler.

• 4 måneder senere...
Skrevet
Jeg får alltid litt som løsner, pleier å ta litt negllim og fikse det med engang og file overgangene, det er superviktig! Og du skal Får du unormalt mye så kan det hende at negldesigneren gjør en dårlig jobb, eller så vil det ikke feste så godt på akkurat dine negler.

Negler lagt av en dyktig negldesigner med gode materialer skal ikke kunne pilles av. Luft i sidene er et kjent problem, da er det ikke gjort en bra jobb.

Mine kunder får ikke luft. Og neglene sitter som støpt (slik de skal :ler: )

Materialet og hvor godt forarbeid som blir gjort har mye å si!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...