SnillMito Skrevet 21. oktober 2008 #1 Skrevet 21. oktober 2008 Jeg har nå hatt ereksjon i over 48 timer. Den vil ikke gå ned. Hva kan jeg gjøre?
Gjest Marlo Skrevet 21. oktober 2008 #2 Skrevet 21. oktober 2008 Ta deg en iskald dusj - altså ikke stå i dusjen å senke temperaturen, men gjør det før du går inn i dusjen så kroppen får et skikkelig sjokk
Gjest Elastica Skrevet 21. oktober 2008 #3 Skrevet 21. oktober 2008 Jeg har nå hatt ereksjon i over 48 timer. Den vil ikke gå ned. Hva kan jeg gjøre? At du fremdeles har ereksjon etter å ha lest på kg forundrer meg. Men det er jo selvsagt mulig at du har skrevet innlegg uten å lese noe.
SnillMito Skrevet 21. oktober 2008 Forfatter #4 Skrevet 21. oktober 2008 At du fremdeles har ereksjon etter å ha lest på kg forundrer meg. Men det er jo selvsagt mulig at du har skrevet innlegg uten å lese noe. Ereksjonen oppstå faktisk første gang når jeg leste på KG.
Gjest Gjest Skrevet 21. oktober 2008 #5 Skrevet 21. oktober 2008 Jeg har nå hatt ereksjon i over 48 timer. Den vil ikke gå ned. Hva kan jeg gjøre? Prøv å ta en runk. Det pleier å hjelpe. Hvis du ikke vet hva runking er, kan du sikkert søke det opp på Google.
Hinata Skrevet 21. oktober 2008 #6 Skrevet 21. oktober 2008 Prøv å ta en runk. Det pleier å hjelpe. Hvis du ikke vet hva runking er, kan du sikkert søke det opp på Google. Eventuelt ikke ta en blå en neste gang
Gjest Gjest Skrevet 21. oktober 2008 #7 Skrevet 21. oktober 2008 når det står 1 på pakken til den lille blå betyr det IKKE en eske!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå