Gjest gjesting Skrevet 21. oktober 2008 #1 Skrevet 21. oktober 2008 Hei Jeg er 30 år Jeg har mye(!) svarte prikker i ansiktet og ellers ( vet ikke hvordan jeg skal skrive det) ulike forskjeller i farge og kontur.... I denne jungelen av kosmetiske ting og tang trenger jeg råd fra noen som kan anbefale ett konkret produkt som kan få bukt med svarte prikker og jevne ut huden min. Har ikke problemer med kviser... Takker for sva
Gjest Hudpleier_73 Skrevet 21. oktober 2008 #2 Skrevet 21. oktober 2008 Hei Jeg er 30 år Jeg har mye(!) svarte prikker i ansiktet og ellers ( vet ikke hvordan jeg skal skrive det) ulike forskjeller i farge og kontur.... I denne jungelen av kosmetiske ting og tang trenger jeg råd fra noen som kan anbefale ett konkret produkt som kan få bukt med svarte prikker og jevne ut huden min. Har ikke problemer med kviser... Takker for sva Sorte prikker som du skriver er åpne komedoner. Du bør bruke et glykolsyre produkt. Det er mange gode produkter å velge imellom. Du kan også være tjent av å bruke et A-vitamin prepartat 1. Differin og Aberela kan du få på resept av legen din 2. Av glykolsyre produkter kan du forsøke glycolic acid toning pads fra elixir cosmeceuticals eller smoothing cream. De er reseptfrie
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå