Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

G-streng gnager noe helt vanvittig! Jeg kan ikke fordra at trusestrikken synes gjennom bukser og skjørt -og desverre finnes altfor lite utvalg av boxers for jenter (de fleste har langsgående søm som graver seg inn i skrittet og gnager nesten mer enn G-streng ville ha gjort). Det virker nesten som nå at det eneste som teller er G-truser, og at man ikke får tak i noe annet som ser sånn nogenlunde alright ut. Er det virkelig bare meg som ikke fikser G-streng? Eller holder dere bare ut gnaginga eller hva?

Nelle :briller:

Videoannonse
Annonse
Gjest Scampi
Skrevet

Prøv en størrelse større kanskje? :D Bruker bare string selv, og det gnager da ikke! Men det er jo i aller høyeste grad en vanesak med string..

Gjest gjesta
Skrevet

Du vet at G-streng står for Gnage steng ikke sant? :wink:

Nei, jeg liker G-streng jeg syntes ikke de gnager, men jeg bruker som oftest enkle bomulls g-streng. Kjøper de som er helt enkle.

Mange sier at de kjøper en str mindre i g-streng for at de skal være behagelig, jeg kjøper en str større enn i vanlige truser. Syntes det er best.

Gjest Minnie Emmerdale
Skrevet

Jenteboxerne fra Calvin Klein sitter som ett skudd, de sklir ikke og er tynne og behagelige å ha på. Bare pass på at du ikke kjøper de for store.

Min persolige favoritt.

Minnie

Skrevet

Men finnes boxerene fra Calvin Klein i blondevarianter?

Jeg har kjøpt både en og to str. større i G-streng, men det gnager noe helt for jævlig allikevel!

Nelle :briller:

Gjest Minnie Emmerdale
Skrevet
Men finnes boxerene fra Calvin Klein i blondevarianter?

Det er jeg ikke sikker på, men se etter på www.calvinklein.com og gå til "womans underwear" og se på kolleksjonene der.

Minnie

Gjest Anonymous
Skrevet

Minnie:

hvor får man kjøpt calvin klein boksere til jenter? synes jeg har sett det på bok bok, men de så ikke helt gode ut. Liker at de sitter over hele rumpa, og ikke sklir opp. samtidig som de ikke heller ikke er for lange.

Gjest Minnie Emmerdale
Skrevet

Du mener Bik Bok- jeg har sett CK boxere der men har kjøpt mine i London og på ulike reiser. Jeg synes de har suveren passform og jenteboxere er dessuten praktiske i kalde Norge. Iskalde skinker er ukos :wink:

Minnie

Skrevet

Jeg foretrekker G-streng, - synes ikke de gnager. Synes heller ikke det er kaldt på vinterstid :wink:

Visste ikke at det fantes boxere til kvinner, - tror ikke det er noe for meg, - men smaken er igjen som baken :wink:

Gjest Solskinn
Skrevet

Hvor lange er de, Minnie? Får ikke linken til å fungere. Vi sprettrumper må ha de under undersiden av skinka, ellers sklir de jo bare opp! :blunke:

Gjest Minnie Emmerdale
Skrevet

De går til rett under rumpeballene.

Minnie

Skrevet
Jenteboxerne fra Calvin Klein sitter som ett skudd, de sklir ikke og er tynne og behagelige å ha på. Bare pass på at du ikke kjøper de for store.

Min persolige favoritt.

Minnie

Helt enig! Og ikke får man VPL(visible panty line) av de heller!

Skrevet

Bruker str. small, har aldri merket at g-strengen gnager heldigvis. :-)

Skrevet

Jeg bruker bare G-streng og synes ikke at de gnager i det hele tatt. Bruker boxer når jeg skal sove under mensen, litt mer behagelig!!

Skrevet

Jeg merker heller ingenting av de jeg bruker. Men det må jo sies at jeg har kastet noen som gnagde og klødde litt, de satt liksom aldri skikkelig. De jeg har sitter perfekt.

Gjest Donna
Skrevet

Jeg har oppdaget at hvis de er litt små - så er de ubehagelige - derfor kjøper jeg de litt større - da glir de liksom ikke så langt oppe sprekken ..... :oops: :wink:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...