Tweetie_20 Skrevet 11. juni 2003 #1 Del Skrevet 11. juni 2003 Tenkte kanskje at alle som vil kan komme med anbefalinger av produkter som de liker spesielt godt.Kan godt være "billigprodukter".Her er mine! Lumene har veldig god kvalitet på produktene sine og de er ikke for dyre.Liker godt øyekremen,lipglossen,pudderet og så har de gode ansiktsmasker.Har ikke prøvd sminken, men er sikkert bra det også.Lumene er spesielt framstilt for skandinavisk hud. (fysj...jeg høres ut som en selger!) Ellers så liker jeg godt Max Factor sin FaceFinity foundation og pudder......de har bra mascara også Fra ArtDeco har jeg en dekkstift med tea three i og den dekker bra samtidig som den "renser" kvisene. Og selvfølgelig Dermalogica som jeg aldri har kjøpt, bare fått i prøvepakninger.men var så fornøyd at jeg sparer til å få råd til et par av deres fantastiske produkt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tristessa Skrevet 11. juni 2003 #2 Del Skrevet 11. juni 2003 Lancomes Amplicils mascara og Galateis Clartè rensemelk. Elizabeth Ardens Eight Hour Cream og tilhørende leppepomade. Body Shops mango Juice it-såpe og Niveas kjempefeite krem på blå boks, som fungerer utmerket på tørre albuer og slemme stressflekker som jeg får i ansiktet av og til. Den er billig, men akk så bra. Nostalgisk lukt i det minste. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tweetie_20 Skrevet 11. juni 2003 Forfatter #3 Del Skrevet 11. juni 2003 Elizabeth Ardens Eight Hour Cream og tilhørende leppepomade. Yes..den kremen er herlig!Ikke lukta akkurat,men kan brukes til så masse..perfekt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
starie Skrevet 11. juni 2003 #4 Del Skrevet 11. juni 2003 Tigi Catwalk Honey & Oatmeal shampo og balsam (jeg har "frelst" mange venninner! :D ) Dermalogica- Daily Microfoliant og MultiVitamin Power Recovery Mask. Babor- Body Thermal Lotion Nailtiques- Formula #1 Clarins sin roll on Chanel sitt "coverkit" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 12. juni 2003 #5 Del Skrevet 12. juni 2003 Hadde jeg vært rik hadde jeg kjøpt meg fullt utstyr i Issima fra Guerlain. Det er verdens herligste serie. Lukt, konsistens og alt... Mmmm *drømme* Suz Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Indira Skrevet 12. juni 2003 #6 Del Skrevet 12. juni 2003 Curl Jam fra TIGI, endelig noe som får styr på håret mitt. Wet cream lipgloss fra Guerlain, den er kjempedeilig! Det er vel det som forbrukes mest akkurat nå for tiden! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ethereal Skrevet 12. juni 2003 #7 Del Skrevet 12. juni 2003 hva som er favorittene mine, endres vel stadig, men akkurat nå ser det slik ut: Mascara: Biotherm Open Eyes Hudpleie: alt fra Dermalogica Lipgloss: Chanel, MAC og Biotherm Shampo&conditioner: Sebastian Xtah Raw Sensuality& Sebastian Shaper Volume Boost conditioner Øyeskygge: Numero Uno er Chanels Ombre Irreelle i Venus Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nicky B Skrevet 12. juni 2003 #8 Del Skrevet 12. juni 2003 Produkter jeg ikke får fullrost nok: Origins, never a dull moment. En face brightener med frukt syrer som gir deg fin glød i huden og sliper bort døde hudceller. Og Benefit, Dr. feelgood, som er en "invisible refiner" og som visker bort fine linjer og gir en matt,plett fri look. Kan brukes både over sminke og på egen hånd. (Resen av Benefit sine produkter er også og anbefale, de holder hva de lover.) Elizabeth Arden 8 hr cream! (Lost without it!) Diorshow mascara catwalk make up. Hudpleie produkter: Dermalogica Hår produkter: Aveda/Redken Maybelline sin fruity lip gloss! Ikke for seig og fine farger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amber Skrevet 12. juni 2003 #9 Del Skrevet 12. juni 2003 Hårprodukter fra Joico Hudprodukter fra Christian Dior ( og Clarins) Sminke fra Dior og Lancome Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madden Skrevet 12. juni 2003 #10 Del Skrevet 12. juni 2003 Elizabeth Ardens eight hour cream...den er helt uunværlig! bruker den til alt...fra lindring av solbrenthet til øyenskygge !! helt fantastisk! Ellers er jeg veeeldig svak for produkter fra Lancome! :D Er ikke kresen på merke når jeg velger make-up, jeg tester produkter i alle prisklasser og finner mange skatter blant "billig-merkene"! Liten hake ved enkelt av de aller billigste produktene er at de har en tendens til å forårsake allergi..i mitt tilfelle!! Er AVHENGIG av ukentlig Esthetique besøk...sant Cilla!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skusla Skrevet 12. juni 2003 #11 Del Skrevet 12. juni 2003 Produkter jeg syntes er kjempe gode og som jeg nesten ikke klarer meg uten.. Pudder fra Kanebo og Clarins(bronzepudder) Lancome deo Hårprodukter fra Sebastian- har mange forskjellige stående. Så det er hipp som happ hva jeg bruker.. Xtah er veldig god. Estee Lauder ansiktskrem / Elisabeth Arden eight hour creem Leppomade fra Lancome, den er kjempe god. YSL leppestift Renseprodukter/ Sminkefjernerprod fra Clinique Estee Lauder Body lotion Aktiva Håndkrem Er veldig kresen når det kommer til sminke.. Prøver gjerne ut forskjellige merker men er mest fornøyd med Clarins, Kanebo, Christian Dior og YSL... ( Clinique og Helena Rubinstein går også an..) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cilla Skrevet 12. juni 2003 #12 Del Skrevet 12. juni 2003 Er AVHENGIG av ukentlig Esthetique besøk...sant Cilla!! Som jeg skulle sagt det selv. Det er nærmest daglige besøk der. Er på fornavn med de som jobber der........Vet hvor de bor etc. men s jeg skriver et innlegg kan jeg si at mine favoritt produkt er Dermalogica hudpleie produkt, ellers er jeg veldig glad i mye av Estee Lauders produkter, bortsett fra øyenskyggne deres. Jeg leter fremdeles etter en favoritt shampoo, mascara og ansiktskrem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusseline Skrevet 13. juni 2003 #13 Del Skrevet 13. juni 2003 Mine favoritter: Babors renseprodukter Rimmels Exaggerate mascara Lancomes Le Crayon Khol eyeliner Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuji Skrevet 13. juni 2003 #14 Del Skrevet 13. juni 2003 Dette er jeg avhengig av: Teinte Universel fra Chanel (foundation) Touche Eclat fra YSL Løspudderet til Chanel Lancôme definicils mascara i svart Vitamin E fuktighetskrem fra body shop Øyenskygge og lebestift varierer, men disse tingene må jeg bare ha. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå