Gjest TittTitt Skrevet 21. oktober 2008 #1 Skrevet 21. oktober 2008 Jeg og har litt lyst å finne meg et bevegelig bidle jeg kan bruke, men skjønner rett og slett ikke hvordan man gjør det. Fant en jeg ville bruke igår, men da ble bilde 100 ganger mindre, og det bevegde seg ikke.. Må nesten ha dette inn med teskje
Gjest TittTitt Skrevet 21. oktober 2008 #3 Skrevet 21. oktober 2008 Noen som vil hjelpe? Har funnet et bilde jeg vil bruke, men når jeg laster det opp, så blir det bare lite og beveger seg ikke.. Noe spessielt man må gjøre?
Gjest Gjest Skrevet 22. oktober 2008 #4 Skrevet 22. oktober 2008 jeg har lastet opp gif bilder med animasjon til avetar før. Ikke noe problem da. Så når du finner en animasjon du liker så skal det bare være å trykke høyre museknapp og velge "save image" eller "lagre bilde" og lagre det i gif-format. så er det bare å laste det opp som et hvilket som helst bilde. Hvis det er veldig stort i utgangspunktet, så kan det være grunnen.Vet jo ikke, men antar...finn da heller en animasjon som er tilnærmet den størrelsen du skal bruke det til.
Minien Skrevet 23. oktober 2008 #5 Skrevet 23. oktober 2008 Min avatar er et gif-bilde som er lastet opp på vanlig måte. Hva slags ending har bildet du prøver å bruke?
Gjest TittTitt Skrevet 23. oktober 2008 #6 Skrevet 23. oktober 2008 Den har GIF på slutten, er derfor jeg ikke skjønner det.. Kansje bilde er for stort, men det kan ikke jeg gjøre noe med.. Her er bilde ihvertfall http://marie3.sprayblogg.no/images/dolls_289_1171023254.gif
Gjest Ulva35 Skrevet 23. oktober 2008 #7 Skrevet 23. oktober 2008 Hei TittTitt Jeg tok det bilde og trykket lagre bare for å skjekke. Ligger i mine bilder nå og det beveger seg. Men hvordan det er når du prøver å bruke det som avatar aner jeg ikke. Kanskje prøve å spørre moddene. Legge ut linken under ris og ros, så kanskje en av de kan hjelpe deg. Veldig fin var den iallefal.
Gjest TittTitt Skrevet 23. oktober 2008 #9 Skrevet 23. oktober 2008 Jeg har sendt deg PM Å? Den har ikke jeg fått..
Arwen Skrevet 23. oktober 2008 #10 Skrevet 23. oktober 2008 kanskje du ikke får opp melding. Jeg har hvertfall sendt enda en.
Gjest TittTitt Skrevet 23. oktober 2008 #11 Skrevet 23. oktober 2008 Ja no så jeg den nye ja.. Hvor finner vi vedleggene? Guu så kvinneguid nørd jeg er :gjeiper:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå