Gjest Gjest Skrevet 21. oktober 2008 #1 Skrevet 21. oktober 2008 Har et spørsmål til gutta her inne (og bare gutta): Du har en ekskjæreste. Dere var sammen i 3 år. Hun var den fineste dama du hadde hatt, og du fortalte henne stadig hvordan hun egentlig var i en annen liga og at du alltid hadde trodd hun var uoppnåelig. Etter 3 år treffer hun en annen, og gjør det slutt med deg. Hun sårer deg forferdelig mye ved å ha sex med den nye bare få uker etter at det blir slutt med dere. Etter noen mnd med sinne og bitterhet ønsker du å bevare vennskapet med denne jenta. Dere treffes innimellom, da dere har noen felles venner. Dere prater veldig lett sammen og har det moro sammen. Etter hvert får du en ny kjæreste, og eksen din får barn. Dere treffes for første gang på flere mnd, og eksen din ser bedre ut enn noen gang. Hun stråler. Dere treffes tilfeldig, og prater litt og plutselig har det gått mange timer og hun må reise. Dagen etter sender du henne en melding. Eksen din er veldig lykkelig med kjæresten sin, men synes det er veldig hyggelig at dere kan være venner og treffes innimellom. Du er veldig glad i din kjæreste, men dere er veldig forskjellige og dere krangler litt. Hvordan ser du på din eks? Er det helt trygt å ha dette vennskapet? Er det muligens noe følelser der, eller er det kun vennskap? Tenker du på din eks som pen?
Gjest Gjest Skrevet 21. oktober 2008 #2 Skrevet 21. oktober 2008 Har et spørsmål til gutta her inne (og bare gutta): Du har en ekskjæreste. Dere var sammen i 3 år. Hun var den fineste dama du hadde hatt, og du fortalte henne stadig hvordan hun egentlig var i en annen liga og at du alltid hadde trodd hun var uoppnåelig. Etter 3 år treffer hun en annen, og gjør det slutt med deg. Hun sårer deg forferdelig mye ved å ha sex med den nye bare få uker etter at det blir slutt med dere. Etter noen mnd med sinne og bitterhet ønsker du å bevare vennskapet med denne jenta. Dere treffes innimellom, da dere har noen felles venner. Dere prater veldig lett sammen og har det moro sammen. Etter hvert får du en ny kjæreste, og eksen din får barn. Dere treffes for første gang på flere mnd, og eksen din ser bedre ut enn noen gang. Hun stråler. Dere treffes tilfeldig, og prater litt og plutselig har det gått mange timer og hun må reise. Dagen etter sender du henne en melding. Eksen din er veldig lykkelig med kjæresten sin, men synes det er veldig hyggelig at dere kan være venner og treffes innimellom. Du er veldig glad i din kjæreste, men dere er veldig forskjellige og dere krangler litt. Hvordan ser du på din eks? Er det helt trygt å ha dette vennskapet? Er det muligens noe følelser der, eller er det kun vennskap? Tenker du på din eks som pen? Hallo? er det at hun skulle angre du tenker på? eller er det det at du ikke er ferdig med henne?
Gjest Gjest Skrevet 21. oktober 2008 #3 Skrevet 21. oktober 2008 Hvorfor henvender du deg til et kvinneforum da? Begrenset hvor mange menn du kan få svar fra her.
Gjest Gus Skrevet 21. oktober 2008 #4 Skrevet 21. oktober 2008 Jeg husker bare positive ting om ekser. Derfor holder jeg meg unna dem.
Gjest Gjest_mann_* Skrevet 21. oktober 2008 #5 Skrevet 21. oktober 2008 Bortesett fra dette med "barnet", er dette akkurat noe jeg har opplevd.. Ok, vi var venner en liten stund, så trakk hun seg unna. Svarte ikke på sms osv.. Så gikk det kanskje ett halvt år, så var jeg plutselig bra nok igjen. Jeg konkluderte med at dette kanskje kunne ha noe med blussen følelser. Dette ordnet jeg da opp i etter 14 halvlitere på byen, når jeg traff henne på ei kebabsjappe midt på natten. Drita som jeg var så lekset jeg opp og ned om at følelser var noe dritt osv, og at jeg ikke hadde følelser for henne. Mener å huske at jeg hadde noe usagt på hjertet også. Var vel n del utroskp jeg fant ut om i ettertid.. Hørte ikke noe fra henne på fire år. Passet meg egentlig veldig bra. Så en dag sender hun plutselig en melding. Jeg har samboer og barn... hun husket nok hva jeg sa, for etter det har jeg ikke hørt noe mer fra henne... Min første store kjærlighet, husker kun det gode (sier jo litt) så nei... henne får noen andre temme... Jeg tror ikke du skal legge deg oppi det forholdet hun eventuelt har med barnefaren.. Det er hellig!
Gjest Gjest Skrevet 21. oktober 2008 #6 Skrevet 21. oktober 2008 Hvordan ser du på din eks? Er det helt trygt å ha dette vennskapet? Er det muligens noe følelser der, eller er det kun vennskap? Tenker du på din eks som pen? Dette er jo veldig individuelt, men jeg hadde helt klart følt meg veldig brydd. Hadde sikkert fått tilbake både gode og dårlige følelser for henne, og skydd henne som pesten da hun kan true mitt nye forhold bare ved å komme inn i livet mitt igjen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå