Gå til innhold

Vin Diesel

siina

Anbefalte innlegg

Hei, jeg er for tiden litt ehem..fascinert..? :oops: av Vin Diesel og ser gjerne filmer hvor kjekkasen er med. Har sett "The fast and the furious", "Lookaround guys" (hvis det nå var det den het, så ikke så mye på coveret nemlig, mye annet å følge med på :lol: ) og xXx.

Noen som vet om gullgutten min har spilt i flere filmer? Og jeg hører nyss om at han IKKE er med i "Too fast, too furious". Er det sant??!

-siina- (håpefull)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er riktig det. Han er ikke med i 2 fast, 2 furious.. :cry:

Filmer han har vært med i er:

- Multi-facial

- Strays

- Saving Privat Ryan

- Boiler Room

- Pitch Black

- The Fast and the Furious

- xXx

- Knockaround Guys

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk!! Da blir det filmkveld i morgen. Og i overmorgen. Og kvelden etter det. Eller kanskje jeg må nøye meg med annenhver kveld, for å drøye godbiten.. :sjarmor: ?

-siina-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God smak, du :wink:

Anbefaler forøvrig www.imdb.com for å finne ut alt helter som Vin har deltatt i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så Kickaround Guys igår-kul film!Og absolutt et pluss at Vin Diesel var med.... :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Pøh.. Det sier de om alle som er kjekke :-? . Han er gullgutten min iallefall. Homo eller ikke, han ser bra ut uansett. Og det er vel tvilsomt at jeg noengang får gjort meg kjent med hans indre kvaliteter.. :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Unnskyld meg, mannen ser jo ut som en barbert gorilla. Skuespilleregenskapene er vel likeledes, om man skal være snill.

xXx - historiens mest elendige actionfilm - var nådestøtet etter en allerede svak appearance i Fast and the Furious.

Hans beste film er og blir Saving Private Ryan, og det er hovedsakelig ikke pga ham selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Deg om det, gjest. At du ikke deler mitt syn på VD er meg revnende likegyldig, og strengt tatt ba jeg ikke om andres syn på skuespillerprestasjonene hans, gjorde jeg vel?

-siina-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pøh.. Det sier de om alle som er kjekke :-? . Han er gullgutten min iallefall. Homo eller ikke' date=' han ser bra ut uansett. Og det er vel tvilsomt at jeg noengang får gjort meg kjent med hans indre kvaliteter.. :roll:[/quote']

De "sier" det ikke bare, han er faktisk et fremtredende homse-ikon. En som altså har stått frem. Så det så :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dr Zoidberg

Gorilla var en slående beskrivelse. Han burde heller blitt modell, om han er så attraktiv å se på - skuespiller er han IKKE.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehe, det ville du vel ikke sagt om en kvinnelig, pen skuespiller, ville du vel? Forresten, det er jo sjelden å se en film hvor det er en kvinnelig skuespiller som ikke har utseendet med seg, hvis hun ikke er med for at de andre vellykkede i filmen skal ha noen å le av/synes synd på, etc. Nei, vi jenter må vel også få ha noen å sikle på, dårlig skuespill eller ikke! Alt til sitt bruk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dr Zoidberg

wondergirl:

Visst gjør jeg det. Jeg fatter feks ikke at Jennifer Lopez egentlig får lov til å lage film. Ikke musikk heller, for den saks skyld... Og egentlig - så utrolig pen er hun nå ikke, så det var kanskje et dårlig eksempel...

Jennifer Aniston! Pen, men film? Nah. Jeg kunne fortsatt lenge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...