Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg liker en jente veldig godt..Vi har gode samtaler og sånn. Men hvordan skal jeg på en måte vise følelsene mine for henne? Hvis hun ikke tar imot de kommer jeg til å se dum ut. Hva skal jeg gjere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jeg liker en jente veldig godt..Vi har gode samtaler og sånn. Men hvordan skal jeg på en måte vise følelsene mine for henne? Hvis hun ikke tar imot de kommer jeg til å se dum ut. Hva skal jeg gjere?

Flørte selvsagt! Og ja, du risikerer å se dum ut dersom hun ikke liker deg. Men den risikoen er noe alle må ta, når de ønsker seg kjæreste.

Gjest andungen
Skrevet

Hva med å invitere henne ut? En kafetur, middag evt kino? Forsøk å sende litt signaler, og litt flørting. Se om hun responderer :)

Du sier dere har fine samtaler, har du noen indikasjon på hva hun evt tenker/føler? Er du tøff nok, kan du ta det opp i en samtale med henne. Si det litt forsiktig, at du nok begynner å bli interessert i henne, og lurer på hvor du evt har henne.

Synes ikke du bør føle deg dum i det hele tatt! Hadde en jeg hadde gode samtaler med, fortalt meg noe sånt, så hadde jeg blitt veldig smigret! Om ikke følelsene var gjengjeldt ville jeg forsøkt å forklare det, og absolutt ikke sett på han som dum.

Jeg skulle ønske jeg selv var litt tøffere i slike situasjoner, kunne fortelle noen at jeg liker ham... Istedet går jeg bare rundt med masse dumme tanker...

Lykke til!

Skrevet

Takk takk. Flere tips er velkomne :) Disse er gode.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...