Gjest Anonymous Skrevet 11. juni 2003 #2 Skrevet 11. juni 2003 Jeg bruker ansiktskremen fra Vichy. Er fornøyd med den. Kjøpte også bodylotionen fra de, og den også var god.
Gjest Anonymous Skrevet 11. juni 2003 #3 Skrevet 11. juni 2003 Bruker Vichy ansiktsvann akkurat nå, det er jeg fornøyd med. Brukte ansiktskremen thermal s1 tidligere, den likte jeg ikke så godt. Fikk en prøve på kremen oligo 25, syntes den kjentes bedre ut.
Kira27 Skrevet 11. juni 2003 #4 Skrevet 11. juni 2003 Prøvde ut noen produkter for et år siden...ansiktsvann, rensemelk og ansiktskrem (tror det var thermal s1)...ikke noe særlig fornøyd...huden ble irritert og klødde...ble litt rødlig og tørr på enkelte steder Bruker nå ansiktsservietter (husker ikke hva de heter) og ansiktskrem (Hydrafresh) fra Loreal...godt fornøyd :D
Gjest Raptuza Skrevet 6. februar 2008 #5 Skrevet 6. februar 2008 Har brukt solkrem-spray derifrå før. Den var grei nok den. Men likte Clarins sin betre.
Suzy Skrevet 6. februar 2008 #6 Skrevet 6. februar 2008 Har brukt ansiktskrem, men den sved på huden, så jeg har måtte kutte den ut. Har brukt deodoranten lenge og den er jeg veldig fornøyd med.
Goldilocks Skrevet 6. februar 2008 #7 Skrevet 6. februar 2008 Har hatt en deo fra de, syns den var bra. Har også prøvd ansiktskrem og solkrem fra de, men var ikke særlig fornøyd, er parfyme i de og det irriterte huden min. Bruker nå dermalogica og decleor som jeg er veeeeeeldig fornøyd med
amles Skrevet 6. februar 2008 #8 Skrevet 6. februar 2008 Heller ikke spesielt fornøyd med Vichy. Hvis jeg må bruke noe fra apoteket så foretrekker jeg Aderma.
Essie_ Skrevet 8. februar 2008 #9 Skrevet 8. februar 2008 Jeg har ikke vært noe spesielt glad i hudpleie fra apoteket, men fikk la roche-posay til jul (for tørr hud) og den er veldig god! Hvertfall veldig fornøyd til nå. Vichy har jeg såvidt prøvd - men syns at det virket som om produktene la seg litt utenpå huden..
smaksløk Skrevet 8. februar 2008 #10 Skrevet 8. februar 2008 Brukte ansiktskremen for noen årsiden, og var helt grei den. Nå har jeg nettopp skaffet meg øyekremen faktisk, som ser ut som en lypsyl, den er deilig. Iskald når du tar den på, veldig bra på trøtte øyne om morgenen. (Ser det er noen som kuttet ansiktskremen fordi den sved, det skal visst nok ikke være så farlig, men at kremen faktisk har en virkning på huden har jeg hørt. Er selvfølgelig ikke bra dersom en reagerer på den, får utslett osv, men at den svir litt er ofte bare at den virker). Ellers bruker jeg aldri noe fra Eucerin eller hva det heter, får utslett av den, men er jo forskjellig fra person til person hva en tåler...
Gjest Huldali Skrevet 8. februar 2008 #11 Skrevet 8. februar 2008 Jeg bruker renseproduktene fra vichy, normaderm (serien for uren hud), syns de er kjempegode. Jeg har sensetiv og uren hud og denne serien passer godt for min hudtype. De renser godt samtidig som de ikke tørker ut huden. Om sommeren bruker jeg solkremene fra vichy. De produtene jeg har prøvd syns jeg er kjempe gode. Syns de er betydelig bedre enn l'oreal sine "butikk produkter". Det er visst l'oreal som står bak vichy, syns det er merkelig at kvaliteten er så mye bedre på vichy enn de som selges i vanlige butikker når det er samme bedrift som står bak begge merkene.
Gjest Morgan le Fay Skrevet 9. februar 2008 #12 Skrevet 9. februar 2008 De produtene jeg har prøvd syns jeg er kjempe gode. Syns de er betydelig bedre enn l'oreal sine "butikk produkter". Det er visst l'oreal som står bak vichy, syns det er merkelig at kvaliteten er så mye bedre på vichy enn de som selges i vanlige butikker når det er samme bedrift som står bak begge merkene. L'Oreal er et kjempestort paraplykonsern som har kjøpt opp flere andre produsenter. Ergo er det ikke nødvendigvis L'Oreal "som står bak" alle produktene i alle merkene som omfattes, selv om de eier produsentene av de andre merkene.
Gjest Frk. Grønn Skrevet 9. februar 2008 #13 Skrevet 9. februar 2008 Mange gamle tråder som blir trukket opp for tiden.. :klø: Jeg har brukt Vichy Normaderm i et halvår nå og er veldig fornøyd
Kayli Skrevet 9. februar 2008 #14 Skrevet 9. februar 2008 Jeg bruker bodylotion fra Vichy og synes den er veldig god. Har også brukt deo'en og har god erfaring med den.
Gjest Huldali Skrevet 9. februar 2008 #15 Skrevet 9. februar 2008 L'Oreal er et kjempestort paraplykonsern som har kjøpt opp flere andre produsenter. Ergo er det ikke nødvendigvis L'Oreal "som står bak" alle produktene i alle merkene som omfattes, selv om de eier produsentene av de andre merkene. Etter hva jeg har forstått er det laberatoriet til l'oreal som har utviklet vichy, altså at det er de som står bak selve merket ikke bare er eier av det.
Gjest Morgan le Fay Skrevet 9. februar 2008 #16 Skrevet 9. februar 2008 (endret) Etter hva jeg har forstått er det laberatoriet til l'oreal som har utviklet vichy, altså at det er de som står bak selve merket ikke bare er eier av det. Det har jeg umiddelbart vanskelig for å svelge; Vichy er et kjent spasted med varme kilder, og kosmetikken oppstod vel aller først i de omgivelsene. Etter hva jeg kan finne, ble Vichy Laboratoires grunnlagt i 1931. Hvis du kan grave fram litt mer fakta, er jeg takknemlig. Endret 9. februar 2008 av Morgan le Fay
Gjest Gjest Skrevet 9. februar 2008 #17 Skrevet 9. februar 2008 Etter hva jeg har forstått er det laberatoriet til l'oreal som har utviklet vichy, altså at det er de som står bak selve merket ikke bare er eier av det. det har jeg også hørt, men husker ikke hvor..på apoteket kanskje?
Gjest Huldali Skrevet 10. februar 2008 #18 Skrevet 10. februar 2008 Jeg har det fra apoteket jeg også, men klarer ikke å finne noe skriftlig på at det er en større sammenheng mellom l'oreal og vichy enn at de er et av l'oreals produkter.... Så jeg gir meg i denne saken, hvis jeg klarer å grave fram noen "bevis i min sak" skal jeg poste dem her
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå