Gjest Linn Iren Skrevet 21. oktober 2008 #1 Skrevet 21. oktober 2008 Hei! Jeg lurer på om det finnes noen julemesser rundt om i Sør-Trøndelag, eller evt. Møre og Romsdal, som man kan melde seg på? Helst ikke så altfor langt unna Hemne/Kyrksæterøra... Jeg lager masse forskjellige produkter, lys, nisser, drops osv, som jeg skal selge til inntekt for Trøndelag Ungdomskorps (vi skal delta i VM, i Nederland neste år! ), men finner ingen julemesser i Hemne som passer (det er bare en messe her, og den helgen har korpset samling på Melhus...)
Gjest gjest trøndelag Skrevet 21. oktober 2008 #2 Skrevet 21. oktober 2008 Så vidt jeg vet så tror jeg ikke du bare kan melde deg på julemesser. De julemessene jeg vet om er det enten korps,lag eller foreninger som arrangerer til inntekt for seg selv. Så tror ikke de er så veldig innterresert i å ta inn noen uten fra, det blir jo som å la "konkurenten" få slippe til. Hvorfor ikke arrangere en julemesse selv? Det er sikkert flere enn bare deg som er med i trøndelag ungdomskorps...?
Gjest mariaja Skrevet 21. oktober 2008 #3 Skrevet 21. oktober 2008 Det er mange julemesser der "kommunen" eller idrettslag står for arrangementet, men alle kan melde seg på Ser jo slik som her hjemme, som forsåvidt er på sunnmøre, så er der mange bestemødre som stiller med strikka sokker, votter, bundadsstrømper og så videre
Gjest Gjest_Randi_* Skrevet 10. november 2008 #4 Skrevet 10. november 2008 Hei! Vi skal ha ei julemesse lørdag 22/11 som ikke er så langt unna Hemne, i Valsøyfjord (Halsa Kommune). Kan det være aktuelt for deg?
Gjest Linn Iren Skrevet 11. november 2008 #5 Skrevet 11. november 2008 Hei! Vi skal ha ei julemesse lørdag 22/11 som ikke er så langt unna Hemne, i Valsøyfjord (Halsa Kommune). Kan det være aktuelt for deg? Dessverre er det den helgen jeg er borte på kretskorpssamling:( Men ellers hadde jeg gjerne blitt med:)
Gjest Gjest_Randi_* Skrevet 11. november 2008 #6 Skrevet 11. november 2008 Dessverre er det den helgen jeg er borte på kretskorpssamling:( Men ellers hadde jeg gjerne blitt med:) Det var synd, høres ut som du har litt forskjellige produkter. Har du kanskje forslag på andre som har fine ting å selge?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå