'Lilly' Skrevet 11. juni 2003 #1 Del Skrevet 11. juni 2003 Hvor plasserer dere salmene?? Vi har en etter ekteskapsinngåelsen og en før velsignelsen. Har litt problemer med å plassere den siste da vi også har to musikkstykker..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maxine Grey Skrevet 11. juni 2003 #2 Del Skrevet 11. juni 2003 Har du sett på denne? http://www.orkdalsmenighetene.no/vigsel/index.htm Klikk på seremonier, så ser du noen forslag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nikki Skrevet 11. juni 2003 #3 Del Skrevet 11. juni 2003 Hei. jeg sitter på jobb akkurat nå, men jeg kan sende deg hele programmet vårt når jeg kommer hjem. Vi har tre salmer og to solistinnslag og har fått et godt tips fra presten vår. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
'Lilly' Skrevet 11. juni 2003 Forfatter #4 Del Skrevet 11. juni 2003 Å, det hadde vært kjempeflott, Nikki!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
diddi Skrevet 13. juni 2003 #5 Del Skrevet 13. juni 2003 Vi hadde også to musikkstykker. Så rekkefølgen ble slik: Inngang Salme Tale/vielse Salme Skriftlesing av forloverne "Ved Rondane" på fiolin og orgel Prestens tale Et Bach-stykke på fiolin Velsignelsen Salme Utgang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Augustbrud02 Skrevet 13. juni 2003 #6 Del Skrevet 13. juni 2003 Vi hadde 3 salmer og fulgte den tradisjonelle rekkefølgen som er i linken over. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nikki Skrevet 13. juni 2003 #7 Del Skrevet 13. juni 2003 Siden du ikke har sendt meg noe mailadresse, så skriver jeg det ned her.. :D Her er vårt program; Ingangsmarsj Salme "Kjærlighet fra Gud" Innledning og skriftlesning Solistinnslag med "Ave Maria" Tale Ekteskapet inngås Salme "Guds godhet sang i sinnet" Forbønn Salme " Kom kom hør et gledens bud" Velsignelsen Solistinnslag "Gje meg Handa di ven" Utgangsmarsj Som du ser i forhold til det programmet lenger opp så er selve ektskapsingåelsen dyttet litt lenger ut, slik at man på en måte kan bygge opp stemningen litt og få litt mere ut av det i kirken. Presten vår sitt forslag og jeg synes det var kjempebra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå