Gjest Anonymous Skrevet 11. juni 2003 #1 Del Skrevet 11. juni 2003 Hva står på bordet av glass??? Og hva trenger vi??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 11. juni 2003 #2 Del Skrevet 11. juni 2003 Rødvin, hvitvin, vann/brus/øl og ev aperitiff/konjakk/likør Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maxine Grey Skrevet 11. juni 2003 #3 Del Skrevet 11. juni 2003 Og kanskje glass til dessert-vin? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 11. juni 2003 #4 Del Skrevet 11. juni 2003 Ehh ja det glemte jeg..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
foxie Skrevet 11. juni 2003 #5 Del Skrevet 11. juni 2003 Hva du skal bruke av glass, beror på hva slags retter du serverer....... men det vanligste er rødvin, hvitvin og farris, hvis du har en tre retters middag... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bente Skrevet 11. juni 2003 #6 Del Skrevet 11. juni 2003 Jeg tenkte kanskje at det var nok med hvitvinsglass (skal ha fisk til hovedrett) og vannglass (til brus eller farris). Burde jeg ha mer??? Ser noen nevner dessertvin... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Augustbrud02 Skrevet 12. juni 2003 #7 Del Skrevet 12. juni 2003 Vi hadde kun vinglass og vannglass vi, og dette holdt i massevis. Ja, i tillegg hadde vi portvinsglass, siden vi serverte det til kaffen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå