Gjest Gjest_Mocca_* Skrevet 21. oktober 2008 #1 Skrevet 21. oktober 2008 Overskriften sier vel det meste, men jeg ønsker altså å bestille sko fra ne amerikamsk nettbutikk som kun sender innen USA. Har lest at det er mulig å sende via et firma som lager en fake amerikansk postadresse, og så sender det videre til deg. Noen som har firma å anbefaler? Erfaringer? Pris? Veldig takknemlig for svar!
royaltrux Skrevet 21. oktober 2008 #2 Skrevet 21. oktober 2008 Jeg har hørt om noen men har ikke direkte erfaring dessverre. Eneste jeg vet er at det koste en del. Har du prøvd å søke etter dette på Ebay og Google for å se om noen andre selge det? Her var en: http://www.usglobalmail.com Jeg har mange ganger hatt lyst å ordne slik for meg selv men moren min bor i USA så jeg har en som kan videresende
hufsa! Skrevet 21. oktober 2008 #3 Skrevet 21. oktober 2008 Heia,vet du må ordne deg adr der nede så går de først der,så er det ett firma som vidresender det til Norge.En postbox regner jeg med.Blir hvist billigere sier de som har gjort det.Gubben har ordna seg adr men har ikke fått prøvd det ut enda..
Christal Skrevet 21. oktober 2008 #5 Skrevet 21. oktober 2008 http://www.jetcarrier.com/ Kan absolutt anbefale jetcarrier !
cypress Skrevet 21. oktober 2008 #6 Skrevet 21. oktober 2008 Kan absolutt anbefale jetcarrier ! Jeg og! Brukt dem flere ganger, aldri noe tull.
Nienna83 Skrevet 21. oktober 2008 #7 Skrevet 21. oktober 2008 Bare vær obs på at det er flere internettbutikker som ikke sender til PO boxer..
Gjest Gjest_Mocca_* Skrevet 22. oktober 2008 #8 Skrevet 22. oktober 2008 Takk for svar. Var inne på jetcarrier nå og sjekket, men det ser ganske dyrt ut. Har for det meste tenkt å få sendt sko via dem, noen som har sånn ca pris på det? Hvis jeg søkte riktig kostet det 500 kr ekstra for paret, og det er jo en del...
hufsa! Skrevet 22. oktober 2008 #9 Skrevet 22. oktober 2008 Takk for svar. Var inne på jetcarrier nå og sjekket, men det ser ganske dyrt ut. Har for det meste tenkt å få sendt sko via dem, noen som har sånn ca pris på det? Hvis jeg søkte riktig kostet det 500 kr ekstra for paret, og det er jo en del... Jeg har ikke lest det men det MÅ være feil,he he
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå