Gjest Gjest_Caro_* Skrevet 21. oktober 2008 #1 Skrevet 21. oktober 2008 For ett par uker siden traff jeg en søt fyr. Vi var veldig mye sammen en periode, men så gikk det nesten 3 dager før jeg hørte noenting. Da sa han at han syns det ble for intenst og at han måtte savne meg litt. Så møttes vi igjen, og han sa at han følte mye for meg, og at han var på god vei til å falle for meg. Så plutselig skulle han dra hjem for helgen. Det var jo forsåvidt greit. Men så hører jeg ikkenoe fra han på nesten 4 dager igjen. Vi hadde avtalt at han skulle komme innom å hjelpe meg med noe i går. Det gjorde han ikke, og jeg måtte få hjelp av noen andre. Ikke fikk jeg noen melding eller beskjed om hvorfor han ikke kom heller. Når JEG sendte han melding på msn litt senere fikk jeg ingen unnskyldning eller noe. Bare at han var sliten etter jobb og skulle sove. Skjønner ikke dette her!? Akkurat som om jeg skal være tilgjengelig når det passer ham...! Skulle ikke forundre meg om han ringer meg etterpå og er blid og fornøyd og alt det der... Han har en ganske heftig bakgrunn, hvor han har opplevd mye i livet sitt. Kan ikke gå nærmere inn på hva det er, men han har vært igjennom mye mer enn de fleste.. Når vi møttes sa han at han var så glad for å møte en snill og god jente sånn som meg. For det var det han trengte.. Han hadde vært med bimboer og sånn før og var lei det.. Han ville nå ha noen han kunne dele tanker og føelser med på ett litt mer intellektuelt plan. Og vi har hatt veldig gode samtaler. På en måte jeg ikke har hatt med noen andre før.. Vi har også en lidenskap jeg aldri har kjent før. Jeg har vært i ett forhold på nesten fire år og har som sagt aldri vært borti denne lidenskapen vi har. Når han kysser meg, når vi ser hverandre inn i øynene og får kontakt... Derfor dette er så forvirrende... Vet ikke hva jeg skal gjøre.. Skal jeg ta det opp med han og stille han til ansvar eller skal jeg være forsiktig, og imøtekommende og forståelsesfull.....??? Blir gal av å tenke på dette!
Jade Skrevet 21. oktober 2008 #2 Skrevet 21. oktober 2008 Om han er lei eller ikke, er vanskelig for meg å vite. Men hvis du skal være sammen med han, så bør du fortelle han at det ikke er aktuelt å droppe avtaler uten å si fra på forhånd. Og du skal ikke være "imøtekommende og forståelsesfull" ovenfor (les: finne deg i) ting som er uakseptabelt i dine øyne. Hvordan kan han da vite at du ikke liker det?
Gjest Gjest Skrevet 21. oktober 2008 #3 Skrevet 21. oktober 2008 For ett par uker siden traff jeg en søt fyr. Vi var veldig mye sammen en periode, men så gikk det nesten 3 dager før jeg hørte noenting. Da sa han at han syns det ble for intenst og at han måtte savne meg litt. Så møttes vi igjen, og han sa at han følte mye for meg, og at han var på god vei til å falle for meg. Så plutselig skulle han dra hjem for helgen. Det var jo forsåvidt greit. Men så hører jeg ikkenoe fra han på nesten 4 dager igjen. Vi hadde avtalt at han skulle komme innom å hjelpe meg med noe i går. Det gjorde han ikke, og jeg måtte få hjelp av noen andre. Ikke fikk jeg noen melding eller beskjed om hvorfor han ikke kom heller. Når JEG sendte han melding på msn litt senere fikk jeg ingen unnskyldning eller noe. Bare at han var sliten etter jobb og skulle sove. Skjønner ikke dette her!? Akkurat som om jeg skal være tilgjengelig når det passer ham...! Skulle ikke forundre meg om han ringer meg etterpå og er blid og fornøyd og alt det der... Han har en ganske heftig bakgrunn, hvor han har opplevd mye i livet sitt. Kan ikke gå nærmere inn på hva det er, men han har vært igjennom mye mer enn de fleste.. Når vi møttes sa han at han var så glad for å møte en snill og god jente sånn som meg. For det var det han trengte.. Han hadde vært med bimboer og sånn før og var lei det.. Han ville nå ha noen han kunne dele tanker og føelser med på ett litt mer intellektuelt plan. Og vi har hatt veldig gode samtaler. På en måte jeg ikke har hatt med noen andre før.. Vi har også en lidenskap jeg aldri har kjent før. Jeg har vært i ett forhold på nesten fire år og har som sagt aldri vært borti denne lidenskapen vi har. Når han kysser meg, når vi ser hverandre inn i øynene og får kontakt... Derfor dette er så forvirrende... Vet ikke hva jeg skal gjøre.. Skal jeg ta det opp med han og stille han til ansvar eller skal jeg være forsiktig, og imøtekommende og forståelsesfull.....??? Blir gal av å tenke på dette! Hm. Enten er verden fryktelig liten, eller så har du møtt dobbeltgjengeren til ham jeg møtte for noen måneder siden. Dette kunne jeg skrevet. Jeg har tro på å legge kortene på bordet og spørre ham rett ut.
Gjest Gjest_caro_* Skrevet 21. oktober 2008 #4 Skrevet 21. oktober 2008 Hm. Enten er verden fryktelig liten, eller så har du møtt dobbeltgjengeren til ham jeg møtte for noen måneder siden. Dette kunne jeg skrevet. Jeg har tro på å legge kortene på bordet og spørre ham rett ut. Hmm, flere som oppfører seg sånn tydeligvis... hva skjedde med dere? Har tenkt å ta det opp med han, neste gang vi snakkes.. Men han får ta intitiativ.. Det føler jeg at er hans ansvar nå.. Gidder ikke å bli behandet på denne måten.
Gjest Gjest Skrevet 21. oktober 2008 #5 Skrevet 21. oktober 2008 Hmm, flere som oppfører seg sånn tydeligvis... hva skjedde med dere? Har tenkt å ta det opp med han, neste gang vi snakkes.. Men han får ta intitiativ.. Det føler jeg at er hans ansvar nå.. Gidder ikke å bli behandet på denne måten. Akkurat det sa jeg også, til meg selv. Jeg lot ham ta eventuelle initiativ, men de uteble. Vi har ikke kontakt lenger.
Gjest nepa Skrevet 22. oktober 2008 #6 Skrevet 22. oktober 2008 (endret) Til TS; Gi deg nå selv og mannen litt tid! Hvorfor så bråttom? Det var nok smart som noen over her sa å fortelle han at avtaler er til for å holdes. Noe som derimot får mine alarmer til å gå på for fullt, er at han sier at han tidligere fløy med bimboer og er lei det. Stol ikke på en mann som prater nedsettende om tidligere erobringer! Endret 23. oktober 2008 av Nigo-san
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå