Amber Skrevet 11. juni 2003 #1 Skrevet 11. juni 2003 Er dere redd for å bli "gjenkjent" her inne? Av folk dere kjenner / vet av? Passer dere for å nevne navn ol.? Er dere opptatt av å være anonyme? Jeg merker at jeg er det, selv om jeg ikke behøver å være det egentlig... Skjønner hva jeg mener?
Gjest Lea Skrevet 11. juni 2003 #2 Skrevet 11. juni 2003 Var litt bekymret før, men nå gir jeg egentlig blaffen i om noen skulle kjenne meg igjen.
Barbie Skrevet 11. juni 2003 #3 Skrevet 11. juni 2003 Jeg ble gjenkjent for en liten tid tilbake,og måtte bytte nick. Hadde en kamerat på besøk som skulle fixe noe på Pc'n,og dermed var mitt gamle nick avslørt! Så jeg vil helst være anonym her inne ja..
Gjest Embla s Skrevet 11. juni 2003 #4 Skrevet 11. juni 2003 Skjønner godt hva du mener. Noen venner vet godt hvem jeg er her inne, dette er spesielt en fast bruker og en person som aldri har postet her inne. Senest i dag ble jeg konfrontert med "jasså, du liker Holtan, du".. *gremme* Det er ekkelt å ikke være fri til å skrive det man vil uten å måtte tenke på at man skal behøve stå til rette for det eller forklare hva man mente med det... Jeg har også venner og kollegar som er fast bestemt på å "spore meg opp" her inne... *gremme*... Kanskje alle burde slette seg og begynne på nytt etter en viss periode? Det vurderer jeg i allefall!
Gjest Tristessa Skrevet 11. juni 2003 #5 Skrevet 11. juni 2003 Jeg er egentlig ikke redd for å bli "avslørt" her inne, jeg legger ikke ut så ekstremt private ting her inne, og kunne godt tenkt meg å bli kjent med flere KG-brukere. Men jeg ville satt pris på om de som gjenkjente meg ga seg til kjenne.
Redhead Skrevet 11. juni 2003 #7 Skrevet 11. juni 2003 .Forteller ikke alt om meg selv. Vet opp om flere jeg kjenner som er innom og leser på KG, tror nok de hadde kjent meg igjen dersom jeg hadde fortalt mer om meg selv. Er innom noen andre diskusjonsforum der mange vet hvem jeg er og synes det er greit å få være anonym her på KG
Fru Fomle Skrevet 11. juni 2003 #8 Skrevet 11. juni 2003 Tenker litt på hva jeg skriver, men mange kunne nok kjent meg igjen ja.. Spesielt etter at gubben hengte seg opp i det jeg skrev her inne ble jeg litt matt (han vet hva nicket mitt er). Avslører ikke mine "innerste hemmeligheter" så jeg er egentlig ikke redd for å bli avslørt. Men så har jeg heller ikke vært medlem så lenge.
Gjest gjesta Skrevet 11. juni 2003 #9 Skrevet 11. juni 2003 Kanskje alle burde slette seg og begynne på nytt etter en viss periode? Det vurderer jeg i allefall! Har tenkt det samme selv, men så har man jo etterhvert en identitet her inne også. Ikke det at jeg har avslørt noen "statshemmeligheter", men særlig vanskelig å kjenne meg igjen er det nok ikke, så kanskje jeg gjenoppstår en dag, med ny identitet? Og Embla: du kan ikke bare forsvinne fra oss?
Skusla Skrevet 11. juni 2003 #10 Skrevet 11. juni 2003 Vet ikke om jeg er avslørt eller ikke jeg.. Men jeg bryr meg egentlig ikke heller. Jeg står for det jeg skriver, å holder noe for meg selv. Men jeg liker å tro at dette er det stedet jeg kan være helt anonym fra "kjentfolk"..
Gjest vampie Skrevet 11. juni 2003 #11 Skrevet 11. juni 2003 nei nå driter jeg i om noen forstår hvem jeg er.... var litt redd for et år sida eller no men nå er jeg ikke redd for noe som helst
Cilla Skrevet 11. juni 2003 #13 Skrevet 11. juni 2003 Det begynner å bli en del som kjenner meg nå, noen har "avslørt" meg og andre har jeg selv fortalt hvem jeg er/mitt nick til. Vurderer å skaffe meg et nytt nick, for har planer om store forandringer i livet mitt, og vil lage en dagbok der jeg er mer anonym. Enkelte brukere her har fortalt så mye om seg selv at jeg plutselig finner ut hvem den er, en gang leste jeg ei fødselsannonse i lokalavisa, og visste med en gang at det var en KG bruker etter opplysninger hun hadde skrevet her inne.
Gjest Gjesta Skrevet 11. juni 2003 #14 Skrevet 11. juni 2003 Jeg vet ikke om noen jeg kjenner er brukere på KG - og jeg forteller heller ikke til noen at jeg er det! Jeg vil helst forbli så anonym som mulig - selvom jeg ikke legger skjul på så mye her inne! Litt paradoksalt, det der... Om noen skulle kjenne meg igjen, hadde det ikke gjort så mye - men jeg hadde nok satt pris på å få vite det!
Padmee Skrevet 12. juni 2003 #15 Skrevet 12. juni 2003 Jeg er ikke redd for å bli kjent igjen her inne. Alt jeg sier her sier jeg også til mine venner IRL. Det jeg ikke kan si IRL, kan jeg heller ikke si her da en av mine beste venninner er moderator her på KG. Men hvis jeg skulle bli gjenkjent hadde jeg satt stor pris på en PM slik at jeg visste at jeg var blitt gjenkjent, og hvem jeg var blitt gjenkjent av. Tok ikke så lang tid før jeg fikk vite at jeg var blitt gjenkjent av venninnen min, ho kjente jeg igjen med en gang siden nicket hennes er det ho bruker overalt. Første gang jeg hørte om henne gjennom min mann, da forlovede, var det ved dette nicket.
Suzy Skrevet 12. juni 2003 #16 Skrevet 12. juni 2003 Bryr meg ikke noe om jeg blir gjenkjent. Jeg snakker ikke noe om at jeg er fast bruker her og venner/kjente er ikke noen store nettbrukere så det er ikke noe kjempeproblem. Har jo skrevet opp at jeg bor i Elverum og det er ikke noe kjempested akkurat, så de fleste skjønner vel at jeg ikke er veldig redd for å bli gjenkjent Skulle jeg ta opp noe veldig personlig tror jeg kanskje jeg ville logget meg av og stilt som anonym... så litt redd er jeg kanskje (hykler jeg?) Suz
Gjest Anonymous Skrevet 12. juni 2003 #17 Skrevet 12. juni 2003 Siden det nå har blitt så mange moderatorerer her(halve gjengen er jo det) og siden de kan lese IP min så gidder jeg alldeles ikke å logge meg inn med noe brukernavn mere. Dessuten er de jo svært så gode venner med andre ikke-moderatorer.....
Sandman Skrevet 12. juni 2003 #18 Skrevet 12. juni 2003 Siden jeg egentlig er en kvisete 14-årig ungdomsskoleelev, men har gitt et helt annet inntrykk her, så er det ingen sjanse for at jeg blir gjenkjent.
Sandman Skrevet 12. juni 2003 #19 Skrevet 12. juni 2003 Siden det nå har blitt så mange moderatorerer her(halve gjengen er jo det) og siden de kan lese IP min så gidder jeg alldeles ikke å logge meg inn med noe brukernavn mere. Dessuten er de jo svært så gode venner med andre ikke-moderatorer..... Gjør oppmersom på at selv "gjester" legger igjen sin IP... :blunke:
Gjest Vega Skrevet 12. juni 2003 #20 Skrevet 12. juni 2003 Tror ikke noen kjenner meg igjen. Er ikke redd for det. Har jeg en "udelikat" sak å ta opp - spør jeg som anonym. Er ikke redd moderatorer, eller noen andre. Har vel kanskje ikke så mange svin på skogen da..? Og er ikke redd for å stå for det jeg sier, eller har gjort. Har også lagt ut gale spor, små hvite løgner - som ikke er helt i min favør, og kanskje kan kalles en aldri så liten omskriving av virkeligheten... På dagboka lyger jeg ikke. Men forteller ikke absolutt alt. Samboer vet hvem jeg er, samt min søster - men hun er ikke en ivrig internett-bruker - dessuten må hun gjerne lese her.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå